Gå til innhold

Når kjente dere/faren liv utenpå magen?:)

Anbefalte innlegg

Til dere som er kommet så langt at barnefaren også kan kjenne de herlige sparkene til knotten. I hvilken uke kunne han kjenne? og for å sammenligne, når kjente du de først selv? :)

Jeg begynte å kjenne spark i ca uke 16, og tror kanskje jeg kjente utenpå i går (19 + 2 ). Syns det var vanskelig å kjenne selv, siden jeg kjenner de inni.. mulig jeg bare innbilte meg det, tenker jeg:p Var hjemme alene så kunne ikke få noen andre til å kjenne! :P

Fortsetter under...

Jeg kjente også liv inne i magen i uke 15-16, I uke 17 lå jeg på sofaen og den lille sparket skikkelig, så jeg sa ifra til samboern min, og han kjente på magen og kjente like mye liv som meg! Det var kjempekoselig for oss begge to :)

Så da er det ikke umulig at man kan kjenne det utenpå magen din også nå :)

Jeg kjente vel liv selv i uke 16++, men da visste jeg ikke helt hva det var :) Nå er jeg 19+4 og i går så kunne barnefar såvidt kjenne sparkene når mini hadde raptus...:P Han ble spinnvill et øyeblikk, og da kjente jeg det utenpå selv først ganske godt, før barnefar fikk kjenne. Du innbilte deg nok ingenting, det var nok spark du kjente:)

Er førstegangs, og fra uke 17+0 har faren kjent liv utenpå magen! Kjente liv førstegang rundt uke 14-15. "Sparkene" er nå ganske harde, og faren skvatt første gang han kjente det! Var på ul i går og viste seg at det mest sannsynlig er hodet på babyen jeg kjenner når hun driver å hopper rundt i magen min :)

• 2 uker senere...

Jeg kjente "ordentlig liv" (altså spark) uke 16+2, mens samboeren min kjente det uke 17+5, er 18+1 nå..

Jeg har noen kilo ekstra på magen, så jeg må sitte litt foroverbøyd for at han skal kjenne henne ordentlig enda, men regner med det går seg til etterhvert som hu blir større ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...