Gå til innhold

POSITIV TEST!!!!!

Linda :) Har født nr 2 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Testet svakt positiv på mandags kvelden pga noen murringer jeg fikk, trodde mensen kom :-P Men det gjorde den ikke, bestemte meg for å teste noen dager senere.

Klarte ikke å vente på de andre testene som kommer i posten så dro til byen i dag og kjøpte meg en ClearBlue digital og det stod "Gravid" Er så lykkelig nå! Klaffet på første forsøk :) Da rusler jeg over til 1.trimester :) Håper å se dere andre der snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere!!:D Håpar eg slår følge med deg neste veke...;)

Lykke til vidare!!:D

Skrevet

Gratulerer så masse..!! :-) Så kjekt at det klaffet på første forsøk..

Håper jeg kommer etter om ikke så lenge...

Skrevet

Tusen takk for det :) Håper at spiren sitter der i 9 fine mnd <3 Ser dere sikkert snart på 1.Trimester :)

Skrevet

ååå så morro!!!Gratulerer så mye!! har ikm nå til lørdag,men skal ikke teste før neste uke!

Åssen symtomer har du???

Skrevet

Weeeeeee :)))

Gratulerer så masse!!!! Håper vi snart sees ja!

Kos deg å nyt tiden :o)

Skrevet

Jeg har byttet nick :) Jeg testet positivt når jeg var 3+3 så det kan jo slå ut på deg også siden jeg har IKM på lørdag og. Men jeg fikk en svak strek da men var ganske så sikker siden symptomene kom så fort.

Symptomer jeg har nå er:

Mensenmurringer (det startet på mandag)

Kvalm

Tett i nesa

Rare drømmer, våkner mye på natta.

Vonde og tunge bryst.

Bekkensmerter.

Slim i halsen (harker mye)

Irritabel/følsom (kjefter og griner for ikke noe)

Ikke lyst på søte ting men begynner å få lyst på salt ting :-/

Jeg ble også tett i nesa noen dager etter el og litt bekkensmerter så hadde mine mistanker siden bekkensmertene kom så tidlig, pleier å få litt vondt i bekkenet noen dager før mens egentlig:) Masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk Petrine:) Vi ses snart :)

Skrevet

Gratulerer !! Da sees vi på 1.trimester!! :D:D

Skrevet

Gratulerer kjempe masse molly <3 !!! Skal ta en test til fredag! Om jeg klarer å vente! Ønsker deg lykke

Skrevet

Heisann molly..... da er vi i samme båt!!!!!

Jeg testet også mandag kvell... forventet IKM fredag til søndag....

Men kunne ikke vente fikk da en svak positiv test... litt vanskelig å sove den natten.... på tirsdag var den litt sterkere tok så en digital.... så nå er det bare lykke.... dette var vel 2 ordentlige PP jeg har to gutter fra før.... da er vel terminen rundt 3 mai på meg!!!

Skrevet

Det samme skjedde med meg! Jeg sovnet rundt kl.02.00 den natten, hehe :) Og måtte opp igjen 08.00 med guttungen, var LITT trøtt ja :-P Jeg testet ikke i går men i dag klarte jeg ikke å holde meg mer, hehe :) Så gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...