~ Kali ~ Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg var ferdig med tr rundt 11-12 aug. Igår kveld(rundt kl 23-24) begynte jeg å kjenne noen smerter nederst i magen og ut på høyre side. Disse ble bare verre og verre utover natten og det gjorde så vondt at jeg verken kunne bevege meg eller fikk sove. Jeg tok 3 smertestillende(med mellomrom), men disse hadde ikke effekt i det hele tatt. Jeg begynte også å grine for det gjorde så vondt. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Har ikke opplevd dette når jeg gikk på pillen, men jeg husker at jeg hadde sånne smerter rundt den tiden Prinsessen ble til. Noen som har opplevd så smertefulle EL? Eller kan det ha vært noe annet? Fikk sovepiller av sambo i 3-4 tiden for at jeg skulle få sovet litt. Kjenner ikke noe smerter nå.
~ Kali ~ Skrevet 18. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2010 Dytter litt Kan vel i samme slengen legge til at jeg i dag ikke kjenner noe særlig til smerter, men litt er det enda. Men lurer på om dette kan komme av at jeg er sinnsykt redd for å få like vondt i dag :s
ikke i bruk Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Kan jo hende at du hadde en cyste som sprakk? Det skal visst gjøre veldig vondt, er vanlig å helt ufarlig etter det jeg har hørt. Men jeg vet ikke jeg altså. Jeg kjenner el, det er ubehagelig, men ikke så vondt. Du kan jo ta en el test?
~ Kali ~ Skrevet 18. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2010 Har det ikke liggende, men vet EL skal være denne uken. Trodde ikke det var før fredag, men kanskje den kom litt før. Kjenner litt smerter enda, men nå er det mer som om noen stikker meg fra innsiden. Er livredd for å få så vondt igjen. Har helt angst for magesmerter etter forrige svangerskap, da jeg hadde smerter gjennom hele svangerskapet og i ettertid. Tok legene nesten et år og finne ut hva som var gale. Så har litt angst for magesmerter uansett om de kommer i forbindelse med mens eller el. :/
Har to-ønsker en til Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Jeg har hatt sterke smerter når jeg hadde EL,så kan jo være det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå