Izzie Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Innimellom kommer det små kneppelyder fra magen. Høres ut som når det "knekker" i et ledd. Noen som vet hva dette er? Eller hører det samme? (6. dager til termin)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 hehe, jeg hører det samme av og til jeg også, og tror det bare skyldes at babyen strekker litt skikkelig godt på seg, sånn at det liksom "knaker" litt i livmorhinnen el noe.. Ihvertfall det jeg innbiller meg at skjer;)
WPW Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Moren min fortalte at det skjedde da hun gikk gravid med lillesøster. Da hun ble født viste det seg at lyden kom fra kneet. Søstern min var 17 mnd før hun gikk, men alt er vel, så hun var vel bare litt treig på akkurat det. Aner ikke om det hadde noe å gjøre med knekkelyden å gjøre.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Det er visst veldig vanlig m slike kneppelyder, så neppe noe å bekymre seg for; http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20001536&mpage=1&key= =)
zombi Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Hei... Kneppelyd Jeg har rytmiske dunk når babyen hikker.. men det er kanskje ikke det du mener
Sommerbebiss Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Jeg har det akkurat på samme måte! Det kommer en liten kneppelyd i blandt, er ikke så ofte. Kanskje en gang for dagen eller noe, er 6 dager til min termin i dag:)
vurdere1til Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 har oxo hørt dette i det siste, har termin i neste uke... har ikke peiling på hva detta kan være... heheh
Tamu Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Åh! Det var godt å lese. Har nemlig hatt sånne kneppelyder selv, men har ikke turt å spørre noen om det, for jeg trodde det var noe jeg innbilte meg! Det er godt å høre. Men jeg merker når han sparker meg i ribbeina for å si det sånn, så mine kneppelyder har ikke noe med det å gjøre.. Lurer på hva det kan være.. Jeg trodde nesten at det var navlen som poppa ut når jeg hørte det første gangen, så måtte sjekke Men jeg er bare 34 uker på vei, dere andre her er jo ganske langt på vei? Hørte dere det før, eller bare nå i det siste?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Jeg er bare 35 uker på vei, og har hørt det i et par uker allerede=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå