*lykkelig84* Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Klare og tydelige bilder av en spire på 1,5cm med bankenede hjerte. Vi er lykkelige, og det gledelige budskap spres til venner og familie idag. (Jeg er 8+2). UL på medicus i Trondheim var forøvrig en veldig god opplevelse. Meget behagelig gynekolog, og innvendig UL var uproblematisk siden man uansett ble mest fokusert på den lille på skjermen
♥binna♥ Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Hei, vurderer også tidlig ul på Medicus. Kan jeg spørre hvor mye det kostet og om det var vanskelig å få time? Jeg mener, kunne du selv bestemme når du skulle komme (er litt vanskelig for meg å forlate jobb, men har noen tidspunkt hvor det er mulig). Fikk du noen termindato? Har du vært til lege us tidligere, det har ikke jeg ennå, skal ikke før i uke 13.
*lykkelig84* Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 Hei! Det kostet 900kr. Jeg fikk flere alternativer da jeg bestilte timen, bestilte for 2-3 uker siden. Fikk termindato ja, den stemte med min egen. Ikke vært til lege enda. Som sagt, det var ihvertfall en veldig bra opplevelse:)
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 hei, jeg har også vært til tili ul idag, å var akkurat 8 uker, fikk se en liten reke me bankende hjerte, å så annlegg til armer og ben, åsså bevegde den på seg mens vi såg... sååååå artig!!!!!!!!!!!!!!!=) utrulig lettet nå,, d var en kjempefin opplevelse!!!!!!!! =)=) klarer ikke å slutte å se på bilde jeg fikk med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå