Gå til innhold

Shoppet stelleveske i dag! (kjedersegipermisjonogharaltforliteågjøre...)

Anbefalte innlegg

Har siklet etter denne i flere måneder, og i dag knallet jeg rett og slett til: http://www.lilleprinsen.no/product/561189/byStroom_BEA-ash-grey.html

Gleder meg til den kommer!!!!

Andre som vil dele sine stelleveskekjøp?

Fortsetter under...

Fine vesker begge to!

Men synes det er mye penger, så lurer på å bare bruke en av mine vanlige vesker istedet, hvis jeg får den til å henge bra på styret. Ene skinnveska mi satt som et skudd på Carena-trilla fant jeg ut her om dagen, så den er ihvertfall klar;) Men så gjenstår det å se om jeg finner noe som kan passe til city crossen også da, kanskje ikke like enkelt..

Jeg tenkte også at jeg kunne bruke en jeg hadde fra før, men får ingen til å henge særlig fint eller praktisk på vogna. Dumt, memen. Hyggelig med ny veske da ;)

Annonse

Åh, den va skikkelig nice!!! Her har jeg vært så fornuftig å kjøpt den sorte til vogna(teutonia) sånn at mannen også kunne ha den med når han er på tur med barn og vogn. Meeeen, det er vel ingenting i veien for at jeg har en egen..? :-) Thi-hii... shoppegærn jeg... Har vært ute å brukt for mye penger idag igjen. Tok en liiiten tur i byen etter jordmortimen. Og klarer jo ikke la være å shoppe noe til snuppa.. Håpløst!! :-)

Gjest poäng *fødeklar* :o)

Denne kjøpte jeg, i svart og hvit.

http://going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=262&varegruppeID=28&vareundergruppeID=0

Og i går bestilte jeg PaciPod (dizzie daisys) fra bleieboden.no, synes det virker helt genialt!

http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=700

Og har en pakke fra lilleprinsen.no, men det er noe så kjedelig som regntrekk og håntaksbeskyttelse... bestilte og betalte for 8 dager siden, men den har ikke kommet enda. Utålmodig! Vil grave frem vognen og se hvordan håndtaksbeksyttelsen blir i praksis :)

Jeg ringte Lilleprinsen i dag for jeg betalte og bestilte en pakke for 14 dager siden. De sender ut i dag sa hun...

Er ikke sikkert det passer med stelleveske på vognen vår =( Håndtaket er nemlig så bratt at den vil nok rutsje av... Må ta med vognen når vesla er født og teste litt. Ser sikkert rart ut å gå ut nå med tom vogn ;)

Haha, ja jeg har trillet vogna vår en gang, det var fra butikken og hjem... Følte meg litt dum der jeg gikk med en saksmappe i vognen!

Mange flotte vesker folk har kjøpt seg. Likte den som kunne vrenges godt, den kan vel være litt mannevennelig også ;) Jeg tenker at mannen min får ordne seg med veske selv, hehe!

Tror Lilleprinsen er treige pga sommeren. Det stod på nettsidene at de ikke startet normalt utsendelsestempo før skolestart, og det er vel denne uken?

Hjertelyd, jeg har faktisk siklet på akkurat samme vesken men er litt usikker i forhold til mannen min.Får du din til å bruke samme vesken eller har han en egen?

Vurderer å kjøpe i sort for å "røffe" den litt opp for mannen,men veldig lekker i grå. Har vurdert Gucci sin stelleveske også,så syntes faktisk ikke dette er en så "ille" pris for en fin stelleveske(håper ikke det hørtes "kvalmt" ut).

Man ønsker alltid en ny veske:)

Annonse

Jeg blir på ingen måte kvalm av Gucci ;) Har du en link til vesken?

Jeg er veldig for å kjøpe færre (dyre) ting til høyere kvalitet enn masse billig "ræl". Problemet mitt var at jeg gikk på en Marc by Marc Jacobs-smell nettopp, så jeg måtte knipe litt inn på stelleveskebudsjettet nå(hadde egentlig tenkt en Mulberry - stor Alexa eller Bayswater, drømme-drømme: http://www.mulberry.com/#/storefront/c5698/4860/category/).

Om mannen min synes han kan bruke denne stellevesken eller ikke synes jeg egenlig er hans problem ;) Mine penger - min veske! Han kan vel pakke seg en sekk eller no! (og jeg planlegger denne i julegave til ham - permisjonen hans starter jo ikke før mai uansett: http://www.mulberry.com/#/storefront/c5828/496/category/)

Jeg er på iPhone nå,og har ikke skjønt hvordan jeg legger ut link..hehe (teknisk kløne).Gjør det litt senere. Mulberry er absolutt en av de klassiske favorittene:) Jeg har også et budsjett på stelleveske for å si det sånn etter å ha flyttet fra leilighet i Oslo til hus i Asker. Jeg er enig i at mannen faktisk får finne noe selv hvis han ikke liker stellevesken. Jeg må føle meg litt fresh med veske iallfall når resten av kroppen i skrivende stund er et mindre lekkert syn (og blir ikke bedre rett etter fødsel akkurat). Gleder meg til å kunne jogge igjen for å si det sånn. Mannen sa for øvrig litt muntert at han ikke var usikker på sin seksualitet mtp veske,han var jo tross alt MANN og hadde fikset en unge..Hehe..Mannfolk altså:)

Her er link som lovet:

http://www.gucci.com/us/us-english/us/fall-winter-10/baby-pet/#0-1232437-201761F4FOR9791

Den er egentlig finere i virkeligheten enn på bildet syntes nå jeg da men.

Glad for at det ikke bare er jeg som har gått litt av hengslene, har kjøpt en dyr men fantastisk StorkSak strlleveske i brunt skinn. Den er dyrere enn håndveskene jeg har fra før, er fristet til å begynne å bruke den nå!

Hehe..nei det er jo egentlig helt hårreisenden men tror denne stellevesken blir den eneste vesken man går med fremover så da blir man fristet til å gå litt crazy:)

Samt at man syntes litt synd på seg selv som tung og stor etc,og det er ikke akkurat klær eller sko man har lyst å shoppe. Men vesker passer alltid:)

Ingen av imne hverdagsvesker passet som stellebag! Og for meg var alternativet (hverdagsveske) betraktelig dyrere enn det jeg landet på.

Hvis man ikke elsker vesker så er det vanskelig å sette seg inn i denne herregudjegharnettoppbrukthelebudsjettetpåenveske-manien (og tilsynelatende absurde pengebruken) som noen av oss har. For min del er den fullstendig uavhengig av graviditet og jeg er glad for å dele den med noen andre gale medsøstre på forumet :)

Pumba78: Storksack er nyyyydelig! Kjente et stikk av sjalusi der...

Har en som fulgte med vognen jeg. emmaljunga. eller.. fulgte og fulgte.. måtte jo kjøpe den i tillegg, men den henger fint på styret og passer både meg og mannen. :-)

Synes Guccien er superflott og en god investering - ser ikke ut som en stelleveske heller så den kan kanskje få et liv etter Babyen også...? Jeg tenker som så at dette kommer til å bli den beste arven til min datter - et lager av klassiske, flotte kvalitetsvesker! Ja, jeg er en god mor ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...