malin_lotta Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 så her kommer jeg inn hit..med skrekkblanda fryd.. er 5uker på vei..5+2 har eg regna ut. er enda i sjokk,og får ikke til og tro dette..5 gangen det her. men jeg synes magen har blitt stor..den var ikke flat før eller..men nå er den så utståendes..får massa spm om jeg er gravid osv.men er ikke lengre på vei enn jeg er.
theamortil3 Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Gratulerer så mye og velkommen hit :-)
malin_lotta Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 takker for det:) er sånn end:herregud,jeg er gravid!!! gikk det lang tid før det gikk opp for dere? sitter og ser på bildet av gravidtesten enda jeg,hehe.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Hei og gratulere! :-) Jeg er 4 uker i dag og fant ut for 4 dager siden at jeg var gravid, dette var planlagt da! :-)) Ble gravid på 1 forsøk og venter nr.6 og så håper at dette svangerskapet også går bra! :-) Måtte ta en ny test i dag, og den var knallpositiv! :-)) Har fått bekkenplager alt jeg da, var plaget i mitt forrige svangerskap også, men ikke såå tidlig! Er svimmel, trett og uvel, men ønsker alle svangerskapstegn velkommen for da vet jeg iallefall at det er noe inni der! :-)
malin_lotta Skrevet 18. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2010 takk for det,gratulere til dere også 6 unger? godt og se flere her som har mange barn..min 5 dette,og jeg har vært usikker..redd for reaksjon til folk..og snakk om hvor mange barn jeg skal ha egentlig..var ikke planlakt dette da..var egentlig nok med mine 4.. bekkenet ja..jeg pines..trur deette blir litt tøft..2 siste gangene har jeg vært alvolig plaga.. vært plaget med bekkenet helt siden jeg var gravid sist, nå er det forferdelig..pin hele tiden..tenker på hvordan det skal gå mot slutten. trøtt og svimmel er jeg også..orker ingenting om dagen..men tenker som deg..da er det iallfall noe inne der.. har bare lyst til og ta en ny test i dag,bare for og se at den blir positiv.. men kan jo ikke bruke så my penger på disse tetene eller hehe
Nikkan Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Er du 4 uker i dag? Hva slags tester er det som virker så tidlig? Har på følelsen at jeg er gravid men er ikke mere enn 3+5 i dag og det er vel for tidlig å ta test nå?? Hva slags test tok du?
JenteOgGutterMamma! Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Hei! :-) Jeg har testet med Qick response, og fikk positiv 4 dager før ikm, dobbeltsjekket med Clearblue Digital 3 dager før ikm og fikk GRAVID! Måtte bare sjekke i dag også, og i dag var Quick response testen nesten like sterk som kontrollstreken! :-) Vet at jeg hadde EL den 4 eller 5 august, da jeg denne mnd. brukte Clearblue Fertilitetsmonitor! :-)
Nikkan Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 ok jeg venter ett par dager til før jeg tester, jeg vil liksom være helt sikker. Håper på full klaff da! Har vondt i puppene og det murrer i magen..... Men lykke til dere som har fått det til
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 Jeg tok test når jeg var 3+3 og den var positiv Er 4 uker på fredag Gratulerer så masse med spiren forresten
malin_lotta Skrevet 18. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2010 takk:) jeg har kunnet testet pos ei uke før mens om jeg ha villet..gjorde det med de andre..testa på menssdag denne gang..tenkte ikke på graviditet hele tatt..venta barwe på mensen..skulle ta en test for sikkeretssjyld..ble rimelig paff da jeg så krysset:) stussa litt to daga før da..ble kvalm av popcornlukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå