Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hei jenter! Har noen av dere erfaringer med testene fra billig-tester som man kjøper på nettet? Det står på pakningen at man kan teste en dag etter forventet mens. Men sist jeg var gravid testet jeg bare negativt.. Da testet jeg noen dager etter forventet mens. Måtte til slutt gå til legen for å ta boldprøve for å finne uta vjeg faktisk var gravid! Er det stor sjans for at jeg tester neg lenge denne gangen også, og burde jeg ventuelt kjøpt noen andre tester? Når testet dere pos med billig-tester??
Mia29 Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Jeg har god erfaring med de testene. Testet veldis svakt positivt fire dager før IKM. Dagen for IKM fikk jeg klart og tydelig positivt svar. Tok en Clearblue digital i tilleg som også viste positivt. Det var mannen min som fikk meg til å kjøpe på billig-tester. Han ble litt oppgitt over at jeg trengte mange tester hver måned siden jeg aldri klarte å vente helt til IKM. (Hadde uregelmessig syklus etter sist svangerskap, var også litt usikker på hvordan jeg skulle telle IKM. Da vi traff holdt det med 28 dager.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå