Gjest Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Da melder jeg meg inn her, og håper på god mottagelse av dere.. Vi har vært prøvere siden januar, men tatt det litt piano. Nå er vi mer aktive, og etter å ha tittet og lest her inne, tenkte jeg at kanskje jeg kan få noen gode råd og tips til dere herfra. Virker som dere støtter og oppmuntrer hverandre fint. Kan nevne at vi har ett barn fra før, som snart er 4 år. Og håper på en lillesøster/bror om ikke så alt for lenge.
Jippi-77 Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Velkommen, koselig at vi blir flere!! Jeg har vært her noen uker nå. Har også en datter, hun er to år. Nå ønsker vi oss veldig en til og håper det ikke skal ta så lang tid. Begynte prøvingen i juli, så foreløpig har vi ikke prøvd så lenge. Men når man først er i gang blir man lett litt utålmodig. Synes disse sidene er en fin støtte i prøvetiden. Håper du også vil kjenne det sånn!
Gjest Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Takk for varm velkomst. Har egentlig ikke vært utålmodig før nå, men jeg kjenner at nå begynner min tålmodighet å slå sprekker - det tok 6 mnd sist før spiren klorte seg fast. Og jeg har hatt 1MA og 1SA etter det. Men håpet er der, og vi satser på klaff i løpet av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå