Sommerbebiss Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hei hei! Jeg har De siste 4-5 dagene hatt litt kraftige kynnere, jeg merker at når De kommer så må jeg konsentrere meg om å puste.. Noen andre som har det slik, og vet hva det er? Er 39+2 uker på vei..
mamsen & guttaboys Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Jeg har slike krafige kynnere, har kommet til uke 31+5 i dag, liker ikke så spesielt at de har begynt å ta litt tak nederst i magen når de kommer, men skal på ul i morgen så om de evt sjekker om det har noen effekt på livmorhalsen......... Håper de øker på til deg sommerbebiss:) du er jo snart i mål:)
Voyeur Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Har slik på kvelden innimellom, er straks 32 uker. Er nok bare kraftige kynnere, så lenge de ikke gjør veldig vondt el blir regelmessige. DU er jo straks i mål, så er vel bare en forsmak på hva som snart kommer:)
kinderegget Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Ja jeg får det av og til, spesielt hvis barnet ligger litt høyt opp på en måte, og jeg kjenner at kynneren liksom tar veldig godt tak oppe i magen. Har bare tenkt at det er lungene som ikke får nok plass til utvide seg når livmora er så stram og står så høyt.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Det er nok mellomgulvet som presses oppover av livmormuskelen, ja. Det er derfor Lamaze anbefaler kort pust i åpningsfasen, for at lungene og mellomgulvet ikke skal forstyrre/presse på livmormuskelen som jobber
Gjest Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Ja, blir skikkelig andpusten/tungpustet noen ganger. Tenker bare at det er trangt inni der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå