Gå til innhold

Litt kjedelig spm kanskje,men betyr mye for meg..Rosene,kimby,andre?

Anbefalte innlegg

Har møtt litt veggen i min nåværende jobb,har søkt permisjon uten lønn for å prøve noe annet..Har lyst til å jobbe i barnehage,kan noen se hvordan dette vil komme til å gå framover.Trivsel,økonomi osv.Vil også høre om forholdet mellom min mann og meg videre,blir noe kranglete innimellom som sikkert mange andre,men tror nå vi innerst inne vi betyr mye for hverandre..Håper nå veldig på et svar,da jeg har spurt før :)))

Jeg,21.02.73,fisk,han 09.03.73,fisk

Fortsetter under...

Får opp at du vil få en periode der du kommer til og ta det med ro for og finne igjen deg selv og heller slappe av. Synest heller ikke det er smart og gå rett fra en annen jobb til en ny jobb når du er utslitt og har møtt veggen.

Jobben dukker opp men ikke før du er klar til det - du burde stresse ned fo merker jeg blir veldig sliten i kroppen av og lese deg her. Ikke personlig eller noe vondt ment.

Når det gjelder deg og din mann så føler jeg ikke at dere er så flinke til og kommunisere med hverandre, har jeg rett?? Begynn og forstå hverandre og lytt til hva den andre sier og mener så vil ting gå seg til. Men et ekteskap er jobb,jobb og jobb. Så man må gi og ta.

Lykketil :-)

Klem

• 2 uker senere...

Tja,kan vel være som du sier,men man blir ikke rik av å ikke gjøre noen ting heller :) Du har vel rett i det siste dessverre...Får håpe det retter seg litt mer nå :)Noen andre som kan se noe videre for meg,eller med gode råd.. Noen som kan se noe flytting av bolig i den nærmeste framtid? :) Takknemlig for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...