Gå til innhold

Gruer meg litt til UL imorgen...

Anbefalte innlegg

Her har vi en evig diskusjon om å vite kjønnet til babyen hvor mannen min vil vite og jeg vil ikke vite denne gangen her. Syns det er kjempe spennende å gå å spekulere, fundere og gruble på dette, ta alle kjønnstestene og ikke minst det å gå å vente i spenning.

Jeg syns også det er feil at han skal vite det men ingen andre skal...

Nå skal jeg på UL imorgen og er redd det blir en diskusjon på UL'en, foran jm. Er en konstant diskusjon her hjemme og jeg begynner å bli litt lei. På en måte er det kanskje no big deal om man vet kjønnet eller ikke, hovedsaken er jo at krabaten som kommer til verden er sunn og frisk når hxn kommer. Fordeler å vite ja, valgte å vite forrige gang. Men er skikkelig spennende å ikke vite det. Svaret kommer jo ganske snart uansett, er 24+4 nå, og har man klart å vente så langt klarer man litt til?

Jeg ser for meg situasjonen som kommer imorgen og blir litt lei meg også for hvis det blir en situasjon da hos JM. Jeg syns det er litt respektløst også HVIS han sier han vil vite kjønnet når vi er der. + at noe av den spenningen jeg opplever nå blir jo avslørt. Vil jo gjerne at han skal være med å få se krabaten der inne han og men samtidig har jeg nesten lyst å liste meg ut av huset så han ikke våkner å får blitt med for å unngå det...

Må bare få blåst ut litt her....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142211497-gruer-meg-litt-til-ul-imorgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...