Gå til innhold

Hva tenker dere i 2 års-gave til deres små?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

To mnd igjen til lille blå`s bursdag, men er begynt å tenke på det i tilfelle noe skal bestilles.. ;) Gleder meg! Syns det er stas å feire bursdag, og nå som han blir eldre er det bare enda morsommere - det å se gleden i øyne over noe som gleder han :D

Har tenkt på to små ting som jeg skal fikse, men er litt usikker på den siste hovedgaven... Skal bla. kle en eske med lokk og bunn i noe fint papir, så skrive første verset på mange barnesanger og laminere hver eneste for så å samle alle i esken. Så kan han plukke en i blinde og vi sammen synger det første verset :) Hadde selv en slik sang-eske da jeg var lita! Og gleeeeder meg over å lage det til den nydelige gutten vår :) Og så skal jeg lage en egen "babybok" til han, med bilder fra da han var i magen og ul, da han var ny i verden, mens jeg dier, mens han er med pappan, oss tre, onkler og tanter, bestemor, morfar og resten av familien. Han elsker å peke og gjenta ordene vi sier :) Familie er jo ekstra stas da. Ellers elsker han biler, lager den "brrrrrrumme-lyden"... men han fikk to gå-biler til 1 års-dagen.. Han er også glad i verktøy, fly... Hmm, kansje jeg må finne en fly-leke :) det har han ikke.. Til jul fikk han leke-støvsuger, den elsker han også! Hihi, flink liten gutt vi har som tar seg av både det praktiske og det tekniske :D Kansje lekekjøkken? Han liker godt å stå ved siden av meg/sambo når middagen lages :) Hmm, vet ikke enda :)

Enn hos dere, hva tenker dere? :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...