nelliik m/blå & rosa Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 To mnd igjen til lille blå`s bursdag, men er begynt å tenke på det i tilfelle noe skal bestilles.. Gleder meg! Syns det er stas å feire bursdag, og nå som han blir eldre er det bare enda morsommere - det å se gleden i øyne over noe som gleder han Har tenkt på to små ting som jeg skal fikse, men er litt usikker på den siste hovedgaven... Skal bla. kle en eske med lokk og bunn i noe fint papir, så skrive første verset på mange barnesanger og laminere hver eneste for så å samle alle i esken. Så kan han plukke en i blinde og vi sammen synger det første verset Hadde selv en slik sang-eske da jeg var lita! Og gleeeeder meg over å lage det til den nydelige gutten vår Og så skal jeg lage en egen "babybok" til han, med bilder fra da han var i magen og ul, da han var ny i verden, mens jeg dier, mens han er med pappan, oss tre, onkler og tanter, bestemor, morfar og resten av familien. Han elsker å peke og gjenta ordene vi sier Familie er jo ekstra stas da. Ellers elsker han biler, lager den "brrrrrrumme-lyden"... men han fikk to gå-biler til 1 års-dagen.. Han er også glad i verktøy, fly... Hmm, kansje jeg må finne en fly-leke det har han ikke.. Til jul fikk han leke-støvsuger, den elsker han også! Hihi, flink liten gutt vi har som tar seg av både det praktiske og det tekniske Kansje lekekjøkken? Han liker godt å stå ved siden av meg/sambo når middagen lages Hmm, vet ikke enda Enn hos dere, hva tenker dere? :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå