Gå til innhold

Er det bare meg som ikke har mave ennå???? ;(

Anbefalte innlegg

jeg er 17+5 og har ingen mave ennå. Er ikke engang hard nederst i maven, kun at jeg kan kjenne en liten kul når jeg ligger på ryggen.

Har heller ikke kjent noe bevegelser....:/

Er det bare meg det er sånn med? redd for at fosteret er dødt....

;(

Fortsetter under...

om du er bekymret er det lurt og ta kontakt med lege for å få det sjekka i stede for å spørre hær, er så mye forskjell fra person til person om hva som er normalt eller ikke.

Jeg kjente ikke bevegelse før i uke 19 forresten. men magen min var stor i uke 12 allerede så. mye forskjellig me alle sammen. kan være helt normalt det du opplever. Men er du bekymret så ring legen :)

Jeg er i uke 24 og har så vidt begynt å få mage... Kan sove på magen ennå og ser ikke gravid ut, bare litt feit (syns jeg selv da).

Var sen med å kjenne bevegelse også,men nå sparker hun og turner rundt hver dag :)

i følge legene er alt normalt!

Så du kan nok ta det veldig med ro!

D er veldig individuelt når man begynner å få mage og kjenne liv!

Jeg er 21+4 nå og har fremdeles ikke mage. Ser ut som jeg har spist masse middag på kvelden ellers syns den ikke!! Jeg kjenner liv fra knerten nå men d startet først i slutten av uke 18.

Råder deg også til å ta komtakt med lege eller føden der du bor hvis du er veldig bekymret.

Lykke til.

å det er så godt å få bekreftet at dette å kan være vanlig:)

Da bærer vi vel fostere lenger inn mot ryggen..så dette hjalp litt dette:)

takk!

Det som fikk meg til å tenke på det var kommentarene om "oi hvor er magen" men da er vel dette like normalt som alt det andre hihi:)

Annonse

Sist gang fikk ikke jeg mage før jeg var rundt 22-23 fullgåtte uker. Frem til da var bare magen litt hard, men likevel ganske flat. Jeg kjente ikke liv før jeg var rundt 19 fullgåtte uker første gang. Jeg tror nok ikke det du opplever er unormalt, men er du bekymret så ta en telefon til den som følger deg opp igjennom svangerskapet.

Denne gangen har jeg mer mage, men det er ikke noe gravidmage, er bare litt pløsete rester fra forrige svangerskap. Er bare 10 mnd siden sist jeg fødte. Selve gravidkulen har ikke kommet helt frem og er jeg 21 fullgåtte uker.

Neida. Hadde heller ingen mage. Og kjente ikke liv før uke 18-19 (venter nr 2). Hadde forventet det tidligere siden det var andre gang og jeg ikke har mye fett på magen. uke 25-27 ser alle at jeg er gravid. 26-27 merket jeg stor forskjell. Kunne skjule det før dette for så bare litt mer lubben ut og ikke gravid. Nå har jeg fått spørsmål fra gamle damer på gata :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...