Gå til innhold

I dag har jeg fått FAST JOBB!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en ny arb.kontrakt i dag - FAST 100% STILLING FRA OG MED NESTE MANDAG!!!!!!! JUHUUUUUUUUUUUU :D :D :D :D :D :D :D

Har bare jobbet som ekstravakt ved mitt lokalsykehus, var nå nesten forberedt på at jeg fra mandag 23.08 stod uten jobb, hadde bare avtaler ut denne uken... men plutselig kom selveste klinikksjefen for Med.avd ned til meg og sa; Gratulerer med ny jobb!!! Du er ett positivt tilskudd til avdelingen og deg vil vi gjerne beholde. Fikk arb.kontrakt i hånden og der lyser det mot meg: VI HAR GLEDN AV Å TILBY DEG 100% FAST STILLING...... bla, bla, bla!!!! Jeeeeeeezez - jeg må ha gjort ett positivt inntrykk!!! Herlighet :)

Deilig med litt forutsigbarhet, spesielt med tanke på at vi prøver å få barn nr 2 :)

Ha en riktig, riktig GOD NATT jenter - i morgen skal jeg innstallere meg på mitt nye kontor... gleder meg allerede, hehe :)

Stoooooooor nattaklem fra en kjempeglad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!! :D

Skrevet

Jøss, såå herlig da :))

Gratulerer såå mye :))

Skrevet

Gratulere so masse med fast jobb!! :) Fekk fast i fjor haust, men "kun" 65 %, men det gjorde at det vart tryggare med ein gong... Dessverre er lokalsjukehuset eg jobbar på nedleggingstrua, så ana ikkje om den faste stillinga har noke for seg i lengda, menmen..

Jobbar med du då?

Lykke til me nytt kontor i morga! :)

Skrevet

Gratulerer med jobben, gode nyheter får vi aldri for mye av!!!

Selv fikk jeg fast jobb i november etter 3 måneders engasjemet, og husker hvor deilig det føltes.

Klem!

Skrevet

Gratulerer så masse min venn:)

Det var utrolig hyggelig og lese, det er deg så vel fortjent:)

varm klem fra meg:)

Skrevet

Gratulerer så mye.. Kjekt med fast stilling...!!

Fikk 100% stilling i januar i år.. Hadde 100% stilling et annet sted før det, men det var vikariat, så det var deilig og endelig få fast jobb, til og med bar syv min. med bil hjemmefra... Har ferie ut denne uken og så er det på an igjen!!

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så mye - velfortjent :-)

Skrevet

Gratulerer såå masse!! :D Det var siste brikka som falt på plass, så nååå er det nok tid for en liten en i magen også!! :D Som blir der!!!

*gratulererklem!!*

Wohoo!! :D

Skrevet

Graulerer!!!

Du skal bare se at det var det som skulle til,- før du blir gravid.

For det blir du nå :-)

Lykke til videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...