MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 er førstegangs så har ikke så mye erfaring.. men de siste dagene har jeg hatt veldig hyppige kynnere. har aldri vært noe særlig "plaget" av dette før.. er 37 uker til lørdag. nå har jeg hatt 2 kynnere i løpet av 10 min.. de varer kanskje 1 min eller noe.. betyr det at jeg modnes?
Noregsgard Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg lurer på det samme, bare jeg kan våkne på nettene av maserier som gjør fryktelig vondt i både mage og hele korsryggen. Så fortsetter de i flere timer med 5-10 min mellomrom. Skikkelig plagsomt og vondt, forstyrrer hele nattesøvnen min Har hatt det slik i ca 1 uke nå. Er 38+1. Hadde vert bra om de "modner" meg, men om de er til ingen nytte så synes jeg ikke at det er så greit.
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Jeg var på sykehuset forrige uke med vonde kynnere som strålte bak i ryggen og nedover beina. Disse hadde ikke modnet meg noe :-( livmorhalsen var 4,5 cm og ca så lang som den normalt er. men jeg var jo bare i uke 32 da.. og jo nærmere termin du er, så er jo kjangsen for at du modnes mer større (vil jeg tro) så lykke til..håper de ikke plager dere forgjeves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå