Tabitha Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Har akkurat begynt å bruke litt grøtpulver oppi MME, til min datter på nær 5 måneder. Kan jeg gjøre det til alle måltider dersom hun trenger det? Hun virker plutselig mye mer sulten. Forøvrig har jeg funnet en morter (støter) i skapet som jeg bruker til å male opp hirseflakene, så de kommer lett gjennom flaskesmokken. Kanskje et tips for andre?
Fifrildi Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Da ville jeg heller begynt å introdusere henne for grøt eller moste grønnsaker. Min begynte å få velling på kvelden (jeg klipte en hull i en gammel 2'er smokk slik at vellingen skulle gå i gjennom). Nå har hun begynt å få risgrøt til kvelds før flaske med mme. Til uken skal hun begynne å få lunsj også og da blir det frukt eller grønnsaksmos.
assisi Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Hei. Både Dr brown og avent og sikkert flere har smokker tilpasset tykkere væske.. Så lenge hun virket fornøyd er det sikkert ingen grunn til å gi velling flere ganger dagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå