Riha Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Har en skikkelig vond bihulebetennelse, har brukt penicillin i to dager, har mer vondt enn noen sinne. Har ingen effekt av paravet. Er det noen sm har fått sterkere smertestillende f.eks paralgin forte el noe. Blir helt gal!!! Takknemlig for svar.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 paracet/ parlagin forte har ingen effekt på selve bihulebetnnelsen. det kan derimot se ut til at penicillinin du har fått, ikke funker. du burde ta kontakt med legen din og høre om kan få en annen antibiotkakur!
ticalinda Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg har gått på penicillin i dette svangerskapet for bihulebetennelse, hette apocillin eller noe i den duren. Funket fint på meg, men vet ikke hvor lang tid det tok før jeg kjente effekten...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 heisann!!! det eneste som hjalp for meg var faktisk damp, og snyting HELE tiden..... etter 2 dager med dette (altså myyyyye gørr og ekle ting som kom ut) så var det vekke!! jeg gikk ikke på penicilin da eller noe smertestillende.... så det høres jo ut som du hadde det 100 ganger verre enn meg da lykke til!!
Vesle mor Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Det eneste som hjelper meg når jeg har hatt bihullbet. er: «Neseskylling med lunkent saltvann fjerner lett og skånsomt skorper og urenheter i nesen. Det er enkelt å gjøre og uten skadelige bivirkninger. Neseskylling har vist seg å være svært effektiv i forebygging og behandling av bihulebetennelse og er også et nyttig bidrag i behandlingen av kronisk bihulebetennelse. Se denne linken: http://www.yogaprosess.com/norsk/nesehorn/nesehorn.html God bedring til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå