smurfen :o) Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg er nå 31+4 og har de siste dagene kjent mye press og litt stikking i underlivet. Dette er verst når jeg sitter og står, ligger jeg på siden, avlaster det litt. Vet at hun ligger med hode ned og har ligget sånn en ukes tid. Kan dette være bekkenproblemer? Noen andre som har det slik og vet hva det skyldes eller har samme problemet. JEg tenkte først at hode kanskje festet seg tidligere, men hørte at de fleste jordmødre sier at med barn nr to fester hodet seg skjeldent. Husker ikkke at det var slik med nr en.
VIL ha nr.2! Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 JA! Jeg også! Skikkelig ubehagelig, vondt rett og slett. Jeg lurer også på hva det egentlig er for noe! Jeg er 33 uker. Veit at knøttet ligger med hodet ned. Tror ikke det har med bekkenet å gjøre... Men jeg håper jo ikke det er snakk om modning allerede da... Har termin 08.10.10
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 stikkingen kan være modning:) eller så er det bare en nerve om kommer i klemm! veldig ekkelt og vondt!
VIL ha nr.2! Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 hmm, d er skikkelig stikking liksom. Når d kommer klarer j så vidt å gå, må gå på tå, også hjelper d og trekke magen innover eller klemme sammen akkurat som når man holder igjen urin strålen, hvis du skjønner... : p syns d er litt tidlig med modning..er d ikke d a? i uke 33..
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 nei bedre med modning nå noen modner raskt og noen modner sakte:) vet den stikkingen er forferdelig er nervene som blir klemt.. det går ikke ann å gå ser heilt rar ut spør du meg:P hehe
ev@drian Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Kjenner det jeg også, begynte for et par dager siden å presse nedover (han har hodet ned i bekkenet), i dag har jeg begynt å kjenne stikkingen. Modning altså? Hm....jeg er i uke 30. Tidlig da?
☆septemberbarn☆ Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Har det også sånn! :-) 34+4 i dag. :-) Pluss litt ryggondt og plages med mye kynnere.. Åh, som jeg vil komme i mål nå..
VIL ha nr.2! Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 j er uke 33+1, kjent de stikkningen ganske lenge. Trenger ikke bety tidlig fødsel om man begynner å modne nå? Trur ikke knøttet skal komme så mye for tidlig, han er visst litt for liten i forhold til hva han burde være i tillegg.
Lykkemin Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 jeg kjenner å stikninger noen ganger i løpet av en dag.. er dritvondt og sist jeg var til jordmor så lå han med hodet ned.. er dette modning og vil det si at jeg føder før tiden? er bare 31+3
termin 17.10.10 Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Jeg ringte jordmor nå og spurte, måtte bare høre. Hun sa at når hode ligger nede i bekkenet så kjenner man presset og når barnet beveger seg rundt litt, så kan det treffe noen nerver eller leddbånd som føles som stikking. Det pleier og være vanlig, men trenger ikke bety modning. Hun sa også at hvis man i tillegg har mensmurringer og kynnere, så bør man snakke med poliklinikken og bare få en sjekk. Hvis man er veldig plaget med nedpress og mye stikking, så anbefalte hun og så at man sjekket det, slik at man ikke gikk og var bekymret. Jeg er ikke så plaget enda og er veldig gla for at det ihvertfall ikke trenger bety tidlig modning. Vil ikke at snuppa skal komme så mye tidligere.
ev@drian Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Oi, så fint at du har sjekka! Ja, det er godt det ikke nødvendigvis er modning, for jeg har termin 28.10, så det hadde vært litt væææl tidlig... Takk!
VIL ha nr.2! Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 hmm, scary..j har det veldig ofte, og har kynnere ofte...j er 33+1. Skal på poliklinikken i morra pga svangerskapskløe..høre med de om det her med samme da, kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå