Gå til innhold

Hvorfor gidder ikke folk å svare her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det handler om at folk ikke gidder, men at dette ikke er et særlig befolket forum. Jeg opplever dette som et svært støttende og vennlig forum sammenlignet med andre. Det er en omtenksom og stabil liten gjeng som poster.

Det er kanskje ikke så høyt antall modne gravide til å bekrefte eller svare på det som det spørres om. Ofte er spørsmålene ganske kompliserte.

Enig med siste innlegg. Ikke alt man kan eller vil kommentere. Selvom det ikke er veldig stor aktivitet, er det alikevel et av de bedre forumene her inne synes jeg. altfor mye syting og klaging mange andre stedet.

Lykke til videre alle modne gravide, vi gleder oss veldig over det som skal skje om et halv års tid! - mindre enn det også når jeg ser på kalenderen.. :)

Hei du!

Tror nok ikke det går på "gidde", men heller på hvor stor aktivitet det er på dette forumet her. Hvis du ser antall innlegg postet hver dag, så er det ikke den største pågangen!

Hvis du sammenlikner denne siden med f.eks "skravlesiden" og "2. trimester", så opplever jeg viss aldersforskjell på disse forumene. I mitt første svangerskap så "levde jeg" inne på BIM for å stille spørsmål og få svar på alt jeg lurte på. Nå som jeg er "mer voksen" og føler meg tryggere og mer avslappet i svangerskap nr 2, så besøker jeg ikke BIM daglig.

Fortsatt fin kveld :)!

• 3 uker senere...

Annonse

Helt enig med dæ,ikke særlig morsomt å anstrenge sæ og skrive på mange her inne når ikke man får noe svar. Er her inne hver dag og skriver litt æ,men sjelden man hører noe fra de andre.

Håper det bi likar etterhvert da. Når veneter du barn da? Æ skal ha i midten av april.

Klem fra Melhusbygg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...