Gå til innhold

11mnd og våkner flere ganger i løpet av natten.. TIPS?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sovner ikke alene i sengen sin selv om jeg holder på han eller gir han flaske og ender med til slutt at han kommer over i sengen min og vi sovner. tror ikke han har hatt mer enn 10 hele netter i sengen sin. Slitsomt!

Noen tips til hva jeg kan prøve for å få til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en liten en på 10 mnd som også våkner mye på nettene. Vet ikke om du synes det er et godt tips, men jeg pleier å gå inn, legge han ned og si god natt (evt putte i smokk) og gå ut igjen. så gjentar jeg det samme med 5 min mellomrom dersom han gråter videre. Min vil helst bare ha meg der inne som underholdning. For så lenge jeg er der inne så er han smilende blid. Med en gang jeg går ut gråter han. Han funnet fort ut nå at det nytter ikke å gråte så det er ikke mange ganger jeg må inn og hysje på han. Dette gjaldt mest kveldene, men nettene fungerer sånn greit også. Synes ikke det er noe kjekt når han gråter, men jeg vet at han er sta og må bare gi seg. Håper han snart sover hele natten og ikke våkner. Tilbyr også vann forresten dersom jeg vet det er varmt eller han har grått mye.

Håper du finner en løsning som passer for deg også:)

Skrevet

Takk for bidraget:-) jeg har han inne på rommet mitt enda pga manko på soverom så jeg. Har sengen hans inntil sengen min og jeg får strekt hånden min inn til ham med engang jeg våkner av lyd og da blir han som regel rolig og sovner igjen dette har funket ganske bra noen netter nå så får prøve det fremmover og se om det kanskje er mulghet for en hel natts søvn snart:-) men er godt og høre at det er flere som har "store" barn som våkner om natten:-) er vel ikke helt unormalt heller med tanke på at han har liggi i sengen min hele veien nesten:-)

Skrevet

Takk for bidraget:-) jeg har han inne på rommet mitt enda pga manko på soverom så jeg. Har sengen hans inntil sengen min og jeg får strekt hånden min inn til ham med engang jeg våkner av lyd og da blir han som regel rolig og sovner igjen dette har funket ganske bra noen netter nå så får prøve det fremmover og se om det kanskje er mulghet for en hel natts søvn snart:-) men er godt og høre at det er flere som har "store" barn som våkner om natten:-) er vel ikke helt unormalt heller med tanke på at han har liggi i sengen min hele veien nesten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...