Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i en helt tynn skumgummimadrass el lign, til bruk i lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekegrinda er 80x80 cm stor, så vanlige skumgummimadrasser blir gjerne 20 cm for smale (hvis de er tilpasset sprinkelseng-str). Tenker bare på en helt tynn liten madrass, som ikke koster all verdens. Kanskje finnes det noe som kan klippes til i riktig størrelse evt? Forslag, noen?

Fortsetter under...

Skrevet

Du får jo kjøpt en sånn tynn matte som er for lekegrind. Koster 3-400kr tror jeg.

Skrevet

hm ja, det kunne jo gått bra, men de er vel gjerne 60 cm i bredden..?

Skrevet

Søk på gule sider og se om du ikke finner et skumplast-utsalg. De finnes på de utroligste steder og der får du nøyaktig både lengde, bredde og tykkelse. Vil nok anbefale at du kjøper en 5 cm tykk madrass, minst. Søk etter skumplast, du.

Skrevet

Jeg har aldri satt mine ben på Jysk, men selger de ikke madrasser der du kunne ha klippet til?

Og så kunne du vel strengt tatt bare brukt reisesengen kunne du ikke? Det skal vi, en eller annen gang når vi gidder å sette den opp....

Annonse

Skrevet

Lurt, det skal jeg gjøre!

Hvis ikke tror jeg at jeg muligens har kommet på en grei "hjemmesnekra" løsning, med et gammelt vattert leketeppe og et pledd jeg har blant annet- tenker å sy og ordne til noe greier. Noe må man jo bruke ventetiden på også hehe;)

Skrevet

Har jo allerede kjøpt den fiiine hvite lekegrinda i tre, og det som er så bra med den kontra reiseseng el lign. er jo at bunnen kan reguleres, slik at man slipper å bøye seg laaangt ned for å hente babyen.

Skrevet

Jeg sydde en selv med vatt inni :-) Litt jobb, men den ble bra.

Skrevet

På biltema og Nille har de slike puslespillmatter til en billig penge! De er enkle å klippe til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...