Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Må vist rekke opp jeg også... :-)
♡ Jersey ♡ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2010 Så godt at vi er flere :-) Nå nærmer uken med stor U seg! Lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Takk det samme =)) Blir spennende, er det allerede syntes jeg hehehe
♡ Jersey ♡ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2010 He he, jeg vet! Jeg er så himla forkjølet og dermed tungpustet nå at det ikke ligner grisen... Også kvier jeg meg for å ta medisiner jeg vet er skadelig for foster... selvom det sikkert ikke hadde gjort noe ennå...? Ikke vet jeg. Er ikke så plaget at jeg ikke klarer å vente! Kanskje litt tidlig å tenke på hva man tar i seg og ikke? Er dere feks avholds nå mens dere venter på pos eller neg test? Undrer... Skal til øre-nese-hals på tirsdag , så får høre med han! Kanskje det er et symptom?? Godt med "godt voksne venninner" her inne... Er jo så mange unge her også...!
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Huff så kjipt å være sånn halvsyk ( Jo jeg syntes det er greit å tenke over hva en putter i seg når man er aktiv prøver. Spes i tiden etter el. Jeg hadde meg en cider forrige helg. Tenkte at ennå er ikke ett evt egg i kontakt med blodbanen min, men nå er det forhåpentligvis det. Da holder jeg meg unna Ikke det at jeg tror en cider hadde gjort noen skade hehehe. Jeg er tett i nesen.. Det skal vist være ett symptom..? Vet ikke, hadde ikke hørt om det før jeg leste om det her inne.. Hvor gammel er du? Har du barn fra før?
♡ Jersey ♡ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2010 Jeg er 30 år fra Østlandet og har en sønn på 2,5 år. Var aktiv her forrige svangerskap, sammen med nick'er som bringebæret, butterfly, boblis, kakebakesøte m.fl. Ikke sett noen av de her ennå... he he, ikke sikkert at de timer med meg da :-) Boblis har jeg blitt venninne med i "det virkelige liv" og hun har ingen planer for å si det sånn :-) Du da?? ...om tett nese er et symptom, er jeg garantert gravid! ha ha ha... Godt å høre at jeg ikke er helt sinnsyk som tenker over hva jeg putter i meg allerede nå! ...og som sagt er jeg ikke spesielt optimistisk denne gange. tror jeg stresser litt! MEN: Da jeg hostet igår kjentes det ut som jeg hadde ligamentsmerter! hihi... Håpet er stort tross lite optimisme såklart!
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 Må være optimist inntil det motsatte er bevist hehehe Har ikke vært aktiv her før jeg. Men kjempekos å være her syntes jeg. En tenker så mye rart og da er det godt å se at andre gjør det også. Føler seg ikke som den raringen da hehehe Ja de strekkesmertene kan vi ta som ett symptom! Må jo ta med alt hehe. Jeg er 34, fra vestlandet. Har 3 barn fra før, 15, 11 og 4 år, men det er faktisk første gangen jeg er aktiv prøver ) Jeg har en god følelse for at det har klaffet denne gangen.Er så spent at jeg helst skulle fått svret i går. Men det er jeg nok ikke alene om hehehe.
♡ Jersey ♡ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2010 Optimisme skal bli! Wow - viderekommen mamma du da :-) .... men allikevel like spent, såklart! Det er godt verden fungerer slik! Jeg må si jeg er overrasket over hvor annerledes det er å være aktiv prøver kontra "at det bare skjedde..."...
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #14 Skrevet 21. august 2010 Ja det kan jeg vel kalles, viderekommen mamma hehehe. Likte det ordet. =) Ja det er noe helt annet å være aktiv prøver. Tenker jo på dette hele tiden! Til å bli sprø av innimellom, men kjempe gøy også da ) Med de andre barna var jo tiden mellom el og ikm kjapt gjort hehe. Selv om jeg følte på meg at noe er rart med kroppen min en uke før ikm. Men da ventet jeg jo ikke på det sånn som nå. Etter mens, ventet jeg i en "evighet" på el, og nå venter jeg i en "evighet" på resultatet hehehe Å sånn har rundansen vært hehehe. Håper vi har skutt blink denne gangen da, for denne ventingen liker jeg ikke. )
emporium Skrevet 21. august 2010 #17 Skrevet 21. august 2010 3. gangen her i gården - og har umiskjennelige tegn på at ting har gått rette veien =O) så håper testen er enig med resten av kroppen på tirsdag, hehehe kan bli riktig så hyggelig inne på "mai 2011 - terminklubben" om vi havner der hele hurven =O)
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #18 Skrevet 21. august 2010 Å ja det hadde vært noe!! Håper så mange som mulig kan flytte over!
lykkeliten1 Skrevet 22. august 2010 #19 Skrevet 22. august 2010 ja her kan jeg fint passe inn... venter TR denne uke som kommer. Tror faktisk den er på vei og ikke en spire...Æsj. Hadde liksom skikkelig troen på at det skulle klaffe denne pp. Negativ test på fredag. Vi får se denne uken da dere. Lykke til alle sammen!
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 Får håpe du tror feil lykkeliten1!! Masse lykke til ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå