Gå til innhold

Hvor mye prøver dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange forsøk har dere pr mnd og når har dere forsøkene i forhold til eggløsning?

Vi hadde to forsøk denne måneden, 3 og 1 dag før eggløsning. Kjenner jeg ikke er så optimistisk, selvom jeg ble gravid før første forsøk sist gang.. men leser jo om så mange som sliter andre gang?! Også er det rart med det...når en prøver liksom...da blir det jo så mye fokus på det! Hm...

Ikm 29/8! Wait and see....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har sex omtrent hver dag, dropper det viss en av oss ikke er i humør, men det er heldigvis ikke ofte :D

Skrevet

Vi prøvde to dager før EL og på EL-dagen. Heldigvis kjenner jeg ekstremt godt når jeg har EL. Var aldri sånn før, men er blitt sånn etter å ha vært gravid med sønnen min. Rare greier, men akkurat nå når vi prøver er det jo veldig kjekt :) Satser på at sex på EL-dagen gjør susen!

ikm 27/8...

Skrevet

Hver dag ja! Det er nok det sfeste! Har hørt at det skal holde med annenhver dag, og siden begge var skikkelig sausa forkjølet denne mnd ble det med det, he he... Kjenner også veldig godt når jeg har eggløsning, så det er jo en fordel :-) har alltid kjent et stikk liksom, regner med at det er det. Også bruker jeg ladycomp som prevensjon, og den sier jo også når jeg har eggløsning (selvom jeg ikke har vært så flittig etter forrige-mann!) men den husker jo sykluser i mange år og sammenligner med 500 andre eller noe, så tipper den gir rett svar utfra målt temp :-)

Lykke til til oss alle 3!!

Skrevet

Hver dag her også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...