Gå til innhold

endelig igang,4 dager over termin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hele natt hadde jeg sterke korsrygg og mens smerter, ved 0530 tiden hadde jeg kramper ca et par ganger i timen, og nå utover dagen er det bare blitt hyppigere og vondere. har akkurat satt meg ned i sofaen nå, og skal begynne å ta tiden.. det er helt klart vondt, men klarer fint og puste meg gjennom..det jeg lurer på..skal jeg gå utifra lengde på riene og hvor hyppig de kommer, og hvor mye har smerten å si før jeg ringer føden?? hvor vonde skal de være liksom? det kjennes forresten ut som et belte som knyter seg rundt hele magen og ryggen, det gjør like vondt i rygg som forran når det står på..erfaringer med dette? det sies jo at man ikke kan misforstå rier, men det gjør vel ikke grusomt vondt med engang, men bygger seg gradvis opp? ble sikkert litt rotete innlegg, men håper virkelig det er min tur nå. tørr nesten ikke si noe høyt tilfelle det bare skal stoppe igjen. er 4 dager på overtid, og har vært både moden og 2 cm åpning i halvannen uke(da ble jeg sist sjekket).

håper dere kommer med input:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende! Får håpe det er din tur nå da =)

Smerten varierer veldig fra person til person. En venninne av meg beskrev åpningsriene sine som menssmerter i mage og rygg, og en annen sa at det var som om hun skulle deles i 2.

Men som du sier så bygger smertene seg opp.

Ta tiden på de.. http://rieteller.no/

Så skal du vel ringe føden utifra hvor tett de kommer..

Lykke til =)

Skrevet

sånn som du beskriver det vil jeg nok tro at du er igang :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...