Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må kjøpe parkdress til daterra på nesten 2 år (2 i oktober). Hun har nettopp begynt i bhg og hun sover ca 1,5 time der. Hun går ut etter hun står opp. Jeg lurer på hvilken dress jeg bør kjøpe? Jeg vet at de er gode fra reima men dyre. fra reflex koster 500 men de sa at de ikke er så vanntette og slitesterke. Jeg vet ikke hvor mye hun kommer til å bruke dress og vil ikke at hun blir våt. jeg vil også at lillesøstra som kommer i januar, kunne bruke den også. Er det bedre å kjøpe en dyr men god dress eller det holder med litt billigre? Hvilken erfering har dere? Jeg må bestemme ganske raskt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg jobber i barnehage og har en liten en på snart to år. vi kjøpte helly hansendress i fjor. egentlig en grei nok dress, men ikke vanntett overhodet! nå kjøpte jeg reima sin høstdress. den var billigere enn helly hansendressen fordi jeg kjøpte den på halv pris. 600kr. :) reimadressene er mye mer vanntette, og har barnet nok og gode klær under dressen kan du bruke den hele vinteren:) eventuelt kjøpe en "billigdress" som reserve.

Skrevet

Vi har kjøpt dressen som Cubus selger (Friends..?). Det har avtagbart for. Vært veldig fornøyd med den, men syns den begynner å bli litt dyr. Tror den kostet 800 i fjor. I tillegg har vi Reflex-regntøy, for det er det er flossa inni og litt varmere enn vanlige. Dressen holder ikke tett i vanndammer, men holder fint tørt i snø, også bløt snø. Mener ei venninne har kjøpt dress på Obs, og vært fornøyd med den.

Skrevet

jeg hørte om dress fra Obs, men er det ikke vinterdress? Vi trenger først parkdress. jeg vurderer også dress fra troll med for men jeg hørte at det er så vanskelig å ta på og av seg. Det er bare at hun ikke tar på seg selv ennå uansett. med troll får man 3 i 1. høst/vår, vinterdress og ulldress. Det høres fint ut. Det er ikke lett å velge.

Skrevet

Stormberg har også dress med avtagbart for. Foret er festa med glidelås så den er ikke vanskelig å kle av og på. Vi har vært fornøyd med den. Den er ikke vanntett, men har regnbuksestoff i rumpa og på knærne. Når det virkelig er regn og slaps så pleier de uansett å dra på hele gjengen regnklær i vår barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...