Storebror snart? Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hei! Er i gang med kort regime. Startet på Gonal-F på fredag, og har nå stukket 4 ganger - 5. stikket i kveld. På kontroll i dag fikk jeg beskjed om å stikke med Orgalutran i morgen og torsdag - så ny kontroll fredag. 1. Hvor skal Orgalutranen settes? Magen eller låret? 2. Jeg merker at ting skjer - og i ettermiddag har jeg merket mye slim, type el-slim. Er det bekymringsverdig eller? Jeg tenkte på så ikke plutselig eggløsningen starter før jeg får satt Orgalutranen? Håper på svar
tuttelura Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Hei:-) Helt normalt med el-slim, har hatt det alle mine 6 forsøk uten at det har betydd annet enn at "det jobbes" nedider:-) Jeg har satt Orgalutran i magen, gjerne på motsatt side av Gonal-F.. Masse lykke til:-)
Storebror snart? Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2010 Oki Tusen takk for svar Da bekymrer jeg meg ikke lenger. Mente å huske elslim fra forrige gang med Gonal også!
Håpefull38 Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Hei! Det er hormonene du tar som gjør at du får økt slim. Større østrogenproduksjon. Jeg satte orgalutranen i låret. Mener det stod at den helst skulle settes der. Den skulle ikke settes på samme plass som gonal-f, og gonal-f skal ikke settes på samme plass hver dag. Tok en dag på høyre lår, neste på venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå