Gå til innhold

gleder meg til magen kommer...

Anbefalte innlegg

off...er så kjedelig å bare gå rundt å se småfeit ut....vet det er litt overfladisk, men når man har litt kg fra før så blir magen nesten litt sånn blubbete før den stikker ordentlig ut og blir "gravidmage"...

pluss at når jeg er så kort på vei at jeg ikke kjenner liv så er det nesten ikke helt virkelig enda heller..

dagens sukk... =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142209805-gleder-meg-til-magen-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det, Jeg har noen kg ekstra i tillegg til at jeg har gått masse ned i vekt så jeg har skikkelig slapp og myk mage med heng.... Syns bare jeg ser tykkere ut, ikke gravid i det hele tatt.... Jeg er 16 uker i morgen....

Har det på samme måte som deg.. Er 17+4 på vei.. Skulle så gjerne ønske at magen bare "tøt ut i full blomst", men den gang ei.. Føler at jeg bare ser feit ut og at folk rundt meg ser på meg og tenker"oi, hu der burde slanke seg/kle seg etter str sin" osv.. Men den kommer vel etter hvert vil jeg tro... man får bare vente å se... smøre seg med tålmodighet osv..

Det skal sies at jeg ser at magen har forandret seg da, (har tatt bilde en gang i uka siden uke 12) toppen av magen, det området rett under puppene, tyter ut på "gravidvis" det er ikke flatt slik det var før, så noe forandring er det jo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...