Gå til innhold

Andre som har det slik som meg? Føler meg ikke gravid!

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+0 i dag, men har absolutt ingen symptomer på graviditet. Jeg testet svakt positivt to-tre dager før ikm med billigtester. Ventet noen dager og testet deretter klart positivt med cb (blått kryss). Tante Rød dukker ikke opp:) Får lyst til å dra til lege for å måle HCG, men har egentlig tenkt å vente til første svangerskapskontroll i ca uke 10.

Håper sååå at det er en levende liten spire i magen!

Jeg vet at jeg ikke burde bekymre meg, men tenker litt på det likevel. Hadde få symptom i forrige svangerskap også - og da gikk jo alt bra :)

Får vel bare være glad for at jeg ikke er kvalm!

Andre som merker lite til graviditeten?

Fortsetter under...

Du hlt sikrt gravid:) Og vet du hva-nyt at du ikke har alle disse dritt symptomene;) Jeg er så lei meg fordi jeg er uvel og kvalm nesten hele dagen og får lite ute av dagene, mens du kan bare nyte det:) Kos deg!!

Hei hei!

På besøk fra 3.tri :)

Jeg bekymret meg for det samme.. ingen symptomer :) Men så hoppet jeg inn i uke 7 og skulle ønske jeg aldri hadde ønsket meg symptomer.. var så kvalm og svimmel jeg greier nesten ikke huske hvordan det var engang.. Så mistet jeg symptomer igjen i uke 1 ca.. da ble jeg bekymra igjen.. men alt var normalt.. Tror jeg tok 10 graviditetstester de første 12 ukene.. hehe--

Helt vanlig bekymring tror jeg :)

Du er nok gravid! Lykke til!

Er i uke 5 nå, ingen symptomer. Hadde heller ingen symptomer i mitt første svangerskap, før et godt stykke uti.

Hadde aldri særlige symptomer i 1.tri, bare litt svimmel og trøtt, pluss tissetrang da. Og det fikk jeg ikke før uti uke 8-10.

Pris deg heller lykkelig, det kan komme før du aner!:)

Eg er 5+3 i dag, og har også svært få symptomer, så eg kjenner meg heller ikkje gravid! Det gjorde eg derimot for ei veke sidan, så ein del av symptoma har "gått vekk". No sit eg att med ømme puppar, litt stikking i magen av og til, trøtt og må ofte på do. Men i mildt omfang. Derimot har eg dei to foregåande vekene vore innom tett nase, kvit utflod, festeblødning, overfølsom luktesans og følelse av å vera hoven i underlivet. Virker som om kroppen tester ut dei ulike symptomene før den bestemmer seg for kva for nokre den liker best, haha! Har heldigvis ingen kvalme (enno), mor mi hadde heller aldri svangerskapskvalme, så får håpa eg ikkje får det seinare heller.

Annonse

Takk for svar, jenter! Godt å høre at andre har det slik som meg :) Nå skal jeg slutte å bekymre meg. Litt komisk, men man blir jo nesten litt misunnelig på dem som har symptomer. Kan av og til vere frustrerende at nesten "alt" er normalt i et svangerskap! Både symptomer, og ikke symptomer... Jeg springer ofte på do da - selv om jeg ikke drikker så mye. Etter en kopp te/kaffi er det helt håååpløst! Og trøtt er jeg også. Og sulten!! Må ha med meg masse mat, frukt & grønt på jobb for å overleve.

Lykke til, alle sammen! I dag er jeg 6 + 1 (tror jeg) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...