titt'hei Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Da kommer jeg inn til dere igjen damer, var aktiv bruker her før jeg fikk min datter i november 2008. ...så nå er det på'n igjen. Spennende:) Lykke til alle sammen !
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Velkommen tilbake Vi har også "meldt" oss inn her igjen Så får vi se om vi er så heldige å få laget en liten knert til da Lykke til med prøving og håper du ikke blir så lenge her inne på bligravid-forumet
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Velkommen og lykke til Kjempespennende tider!
titt'hei Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2010 takk,takk Mener å huske nicket ditt turbotrollet (+ +). Har du en liten en som er født sent i 08 eller tidlig 09 kanskje? (selv er jeg feig, og har byttet nick, enn så lenge)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Venter på IKM nå, første pp, så vi er også blitt prøvere ganske nylig! Jippi Har selv en liten sønn født på høsten 2008. Så morsomt at de er ca like gamle Håper vi ikke blir værende her lenge, noen av oss her.. Lykke til fremover Og velkommen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå