thricane Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 har dere gjort noen skikkelige varp, eller er siden litt oppskrytt?
Gjest Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Har handlet der en gang...en gang for mye. Fikk feil produkter, hadde ikke inne de jeg egentlig skulle ha, og når jeg ville sende dem tilbake og få pengene igjen krevde de å få fødselsnr mitt. Jeg nektet, og har ennå ikke fått tilbake pengene....Jeg anbefaler alle å holde seg langt unna. I tillegg har de høy fraktpris...
Ann_ Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Ja de gangene jeg har brukt det så har jeg stoppet før prisen kom særlig høyt opp. De har jo en del ekstra påslag på utsendelse osv. Har ikke hatt noen problem
Babyønske �� Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jeg har handlet mye der tidligere. Da var det mulig å få gjort noen gode kjøp, for da var der en del kjente merker, men de siste to årene syns jeg ikke der har vært noe særlig å finne. Har altså handlet mye før, og aldri hatt problemer(siden det blir nevnt).
rima Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Har handlet en del der og kan ikke si annet enn at vi har vært fonøyd ja. Aldri har vi fått feil varer eller hatt andre problemer. Fraktprisen er som regel høy på første produkt også er den lavere for de neste. Har gjort endel varp på verktøy, leker, sko og klær til både liten og stor.
PAVEEL Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jeg har nylig kjøpt et smykkeskrin til meg selv der. Ser ut som en kommode. Kjempefornøyd. Men, de har MYE jalla, så watch out! Samboeren har handlet mye der, noe bra, noe dårlig. Kjempefornøyd med hagemøblene da:-)
Julelita Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Jeg har handlet litt der, og noe er bra og noe dårlig. Av det jeg har handlet, har kanskje 3/4 vært av litt dårlig kvalitet, virket "billig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå