Gå til innhold

sørlendinger?

gutt 08, februar11 høygravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser mange fra alle steder av landet, men få sørlendinger.. er selv fra arendal og venter nr to i februar:)

hadde vært hyggelig å få kontakt med noen i nærheten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en Arendalsrepresentant her:) Venter også nr. 2 i februar. Når er terminen din? Kanskje mi må sloss om fødestue :P Har selv termin 6. februar.

Skrevet

så gøy:) har termin 16, men minsten kom nesten 4 uker før, så jeg krysser fingrene for litt tidligere:) hvor gammel er eldsteskal se vi ligger og trykker om kapp ;p

Skrevet

Eldste var 3 i juni og bryr seg ikke nevneverdig om mageboeren, hehe. Artig at det er flere fra gobyen her da. Kanskje mi får i gang noen bim-treff etterhvert, sikkert noen flere arendalsmager her :)

Skrevet

min er snart to og bryr seg ihvertfall ikke kan man jo si. ja det hadde vårt kjempe gøy, får prøve å holde siden litt oppe så flere får tid til å se. hvor i arendal er du fra?

er veldig mange gravide for tiden, vet bare ikke hvor mange av dem som er her inne:)

Skrevet

Fra arendal her også :)

Har en liten gutt som ble født nov i fjor, og venter nå en lille søster eller bror 21 des, meeen ønsket er å gå over nyttår! :D (Førstemann kom 5 dager før, så denne gangen har jeg til gode å gå over!! ;p)

Skrevet

så gøy med flere:) hvor i arendal er du fra? så koselig å få de såpass tett da, blir det en trdjemann her, tror jeg ikke jeg kommer til å vente så lenge med å påan igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...