MammaTherese84 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Jeg er nå straks i uke 37 og i løpet av svangerskapet har jeg aldri vært mer kvisete, posete under øynene, hatt mer livløst (men samtidig fett) hår, (sykelig)blek ansiktsfarge, for ikke å snakke om mitt eget gasskraftverk i magen;)) I tillegg våknet jeg med dobbelhake i dag, tykke pølefingre og ben så hovne at jeg ikke kom nedi slippersene. Jeg er på grensen til skuffet, "alle" snakker liksom om den vakre "gløden" gravide opplever at de har... Noen som kjenner seg igjen? Jaja, gløden kan fortsatt komme, den;)
heltutrolig #Overtid# Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Er det jente du har i magen..??? Eg vet akkurat hva du mener.. men de sier jo at hvis en bærer på jenter så stjeler de skjønnheten til sin mor...eg har 40 dager igjen og er høygravid i dag...men gløden har eg ikke sett noe til...
MammaTherese84 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2010 hehe, godt jeg ikke er alene! Nei, venter en liten gutt...høres ut som han blir meget vakker, da!
Lykkemin Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 off helt enig med deg!! har aldri følt meg styggere noen gang og det ble bekreftet med bilder jeg så fra sommerferien i fjor.. i dag har jeg en skikkelig drittdag hvor alt er ekstra ille.. jeg venter en gutt så de kan tydeligvis også stjele mors "skjønnhet".. i går kom samboern min med at han skal på byen på lørdagen og det har virkelig tatt knekken på meg.. føler meg stygg og feit og synes det er svært så urettferdig at han skal ut å drikke vin og kose seg.. jeg vil å!!! konstant på grinern i dag.. sorry det var dagens utblåsning, kommer en ny dag i morgen
Oppnedx2 Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 HELT enig! Er sååå lei av å få høre om jeg er syk, eller ikke føler meg bra! gått fra å være brun og gylden hele mitt liv til en albino skikkelse med fett hår og uren hud. Lovly ! Jeg venter jente , så har god tro på at hun blir vakker siden jeg ikke har noe mer å spille på lengre. hehe. Satser på gløden kommer tilbake etter fødsel
MammaTilToTette + spire Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Eneste som gløder her er den røde haka mi som er dekket av hissige kviser...
Gjest Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 høhø det eneste som gløder er er hormonene på innsiden:p
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Hahaahaha! Morsomt innlegg! :-D ja den glöden den glöden....beats me...jeg er til og med begynt å bli provosert og sur hvis noen sier at jeg er "fin"....HAHA så vakre vi föler oss! Nesa full av kviser (og nå; en i öret!!), tömmerstokkankler, flatt livlöst ekkelt hår, dobbelthaker og andre fordoblinger, og mest av alt de f**bannede hormonene! Hihi! Og så inngrodd tånegl, for förste gang i mitt liv, og selvfölgelig når jeg faktisk ikke NÅR ned til den!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Og forresten, det gasskraftverket må jo også nevnes....mulig jeg legger det ut på finn.no snart...må da väre nok gass der til å holde en familie med varme i minst ett år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå