Gå til innhold

Ultralyd i uke 10

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal på privat ultralyd i morgen. Det er bare for min og samboers egen del, for å se om det faktisk er noe der og alt står bra til. Har ikke hatt noen blødning eller noe. Er det noen som vet om de tar innvendig eller utvendig ultralyd når man er 10uker på vei?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142209213-ultralyd-i-uke-10/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Ser vi e næssn like gammel, æ blir 22 i desember.

Skal også ha baby i mars:)

E foræssn fra finnmark.

Æ va på UL, i uke 8. D va innvendi. Han prøvde først utpå, men æ har bakovervendt livmor og da såg man ikke så mye.

D va kjæmpe spennanes å få se lillingen. Va en 18 mm litn baby m bankanes hjerte:)

Du får kansje se at den røre sæ, sia du e over 10 uke:)

Annonse

Hei hei :) Da har vi vært på ul, både innvendig og utvendig. Å nå etter å ha sett en bitteliten krabat med bankende hjerte begynner det å gå opp for meg at jeg er gravid igjen :) Det var virkelig deilig å se!! :D

Jeg bor i Tromsø og jeg betalte 600kr for ul. Tror det kan være noe dyrere andre steder i landet.

Ja, spennanes for da e vi ca like langt på vei:)

I følge UL så e æ 10 uke på lørdag, men i følge mens så e æ 12 uke på tirsdag:)

Sia jordmora sa at æ ikke sku bry mæ om UL termin før den blir satt i uke 18, så rægnes d som æ e 12 uke på tirsdag. Så da kan vi endeli bynne å fortælle folk d:)

Arti å se d e fler som e like gammel, og ska ha baby ca samtidi:)

Fint å ha nån å snakke m og dele erfaringe m:)

Annonse

Ja, så like bra på utvendig :-) Fikk bilder også :-)

Det er nok sant som hun sier at det er litt vanskelig å dømme ultralydtermin så tidlig. Vi har allerede fortalt det til endel, så får håpe det går bra. Blir spennende å se om vi får jente eller gutt denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...