Gå til innhold

Hun vil ikke ha pupp lengre!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi vil plutselig ikke ha pupp om dagen lengre. Hun får grøt til frokost med vann, middagsglass til middag med vann og grøt til kveld med vann, og pupp i mellom disse måltidene. Hun er snart 6,5 måned gammel. Men den siste uken har hun kunn villet ha pupp rett før hun legger seg og en gang på natta (klokka 5). Erstattning vil hun heller ikke ha.. Grunnen til at jeg har begynt så mye fast føde er fordi helseøster syns det var greit siden hun virket mye mer fornøyd enn da jeg fullammet. Hva skal jeg om hun ikke vil ha mer pupp i det hele tatt? Er så redd hun ikke får i seg all den næringen hun trenger.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å måtte si det, men noen ganger vil barna bare ikke ha mer.

Og da må man som mor respektere det.

Kan jo fortsette å tilby pupp, men om jenta di ikke viser intr. etter noen uker, ville jeg nok sett meg godt fonøyd med å ha ammet henne 6.5 mnd.

Hva det kommer av vet jeg ikke.

Fortsett med å gi tran ved siden av og varier i kosten ( middag.)

Hun kommer nok på bedre tanker snart!

Noen ganger er dem bare inni slike "faser"

Lykke til! :)

Skrevet

Det kan bli litt mye mat også tenker jeg... Kanskje gi henne litt mindre mat til måltidene (vanlig mengde til kvelden for da skal hun jo ha noe til natta). merker det på jenta mi at hvis jeg tilbyr for ofte vil hun ikke ha i det hele tatt og hun får bare litt lunsj og kveldsgrøt.

Etter at jeg begynte å ikke gi henne med mindre det hadde gått minimum 2 timer merker jeg at hun spiser bedre og mer. Og fra begge puppene, noe hun ikke har gjort spesielt mye før.

Lykke til. Det kan også bare være en fase

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...