firebarnsmum Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hjelp!! Jeg er nå 6+1 med barn nummer fire, og har allerede kynnere. Noen som vet om det er normalt, eller? Litt nervøs nå kan man si...
flypapir Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Ja, såvidt jeg har forstått det har man kynnere hele veien, men de færreste kjenner det så tidlig. Jeg har selv et innlegg ang kynnere her nå... Merket dem i forrige uke, da jeg var 7 uker på vei. Nå som jeg er 8 uker er jeg overbevist om at det faktisk er kynnere og de er i tillegg ganske hyppige til tider... Vet ikke helt hva jeg skal tro om det, har tenkt til å høre med legen neste uke. Har også forsøkt å kontakte jordmor, men ikke hatt hellet med meg. Si gjerne ifra om du finner utav noe, for jeg er også litt bekymret pga dette... Venter forøvrig mitt 3.barn.
firebarnsmum Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Jeg har ikke funnet ut noe mer, men har vært på UL og blir nå sendt på sykehuset til en UL til i neste uke. Så jeg vet ikke noe mer før da hvordan det står til egentlig. Men det er betryggende å høre at det kan være vanlig å få kynnere så tidlig. Hadde mange natt til tirsdag og på tirsdag, men det har vært rolig etter det. Var hjemme og tok det helt med ro på onsdag, og da virket det som om de slapp taket:) Jeg venter nå mitt 4. barn, og det er kanskje mer vanlig når en har født før? Jeg blir glad for tilbakemelding jeg også, om du får vite noe mer av jordmor eller lege:)
Nr. 5? Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 jeg lurte også på det her om dagen, kjentes ut som jeg hadde det i et par timer. Jeg jobber natt og var veldig sliten når jeg kom hjem, det begynte når jeg skulle sove etter jobb. Det gikk heldigvis over. Har tenkt at det helt sikkert var noe anna. Jeg venter også mitt 4. barn
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Det er helt naturlig. Jeg begynte å kjenne de i uke 8 denne gangen. Med første mann kjente jeg de fra uke 16. Kynnerne er der fra veldig tidlig, men de færreste kjenner de så tidlig. Men vi gjør altså det. Ikke vær bekymret,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå