Gå til innhold

Tilbakemelding til Kimby og Sanna28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gi dere tilbakemelding etter at dere begge så på meg tidligere i sommer. Jeg spurte da om når jeg evt. ville bli gravid igjen etter at vi mistet vår spire tidlig i sommer og dette ble sagt;

Kimby: Du ga meg full kanalisering og så meg ikke gravid før i februar neste år, da med en jente. Dette sa du etter at du så meg gravid i juli i år med en gutt, men du gikk tilbake på dette fordi du følte "rest-hcg" på meg (jeg testet forøvrig negativt på grav.test allerede 1,5 - 2 uker etter aborten). Kanaliseringen fant sted i midten av juli, altså 4-5 uker etter aborten.

Sanna28: Du så meg gravid i september/oktober og følte det kom til å gå bra da. Håper du har rett for jeg er gravid igjen nå med termin i april neste år :-) :-) :-)

Noen av dere som ser kjønn og om den lille har det bra? Magefølelsen min er forøvrig veldig god denne gangen.

Meg 201288

Han 121083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må stå for det jeg fikk opp først. :) Lykke til!

Skrevet

Sanna28 - Du så ikke på kjønn forrige gang du så på meg, så nå ble jeg litt grønn altså ;) Er snart 2 måneder på vei med nr.3 og lurer fælt på hva som skjuler seg der inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...