GoodFeeling Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 på billigstrimmel ? Noen som har erfaring med sånne?
Elviraen Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 jeg hadde det da jeg var graid sist, skyggestrek dagen før jeg skulle ha mens...... du er nok gravid ja!! Ta en i morgentidlig!!! Når skal du ha mens!?
Elviraen Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde det dagen før mens sist jeg var gravid, dagen etter var den sterk, du er nok gravid, hvis du tar en på morgenurin i mårra, så ser du nåk den blir sterkere!!! Når skal du han mens da!?
GoodFeeling Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2010 har dotte litt ut av tellingen her , men det er iallefall 14 dager siden jeg skulle hatt mensen tror jeg. jeg har heller ikke snøring på når jeg hadde el .... pluss at syklusen min ikke har vært helt stabil... går vær dag å er kvalm, er også oppblåst i nedre del av magen, litt stikking i underlivet og magen + murringer som jeg har hatt i 2-3 uker.... har tatt tester tidligere men det har bare vært 2 svært svake positive og 2 negative... skjønner ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå