Be Cool Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Hei! Da hører jeg visst til her inne, begynner på uke 29 i dag! Og du verden som jeg plutselig merker det i bena! Har hovne puter til føtter og ingen sko passer! What to do? Bruker vanligvis 41 i sko og sliter med å finne noe annet enn sandaler som er behagelig og det kan jeg ikke gå med på jobben Noen som har tips til bra/kule sko for hovne føtter? Hadde ikke så hovne føtter med eldstemann så dette er nytt for meg. Spiser jeg for mye snop kanskje...?
jentemamma Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Jeg har gått i Crocs siden begynnelsen av juni! Har ikke fått på meg noe annet, og de er lette og deilige å gå !. Men kanskje ikke en hit på jobb da.. avhengig av hva du jobber med..
Celine84 Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Har på meg Crocs også da foten begynte å heve seg, men nå begynner de å ikke passe lenger, hadde bare halve foten inn nå, og ingenting passer til min føtter, heldigvis er det fortsatt litt sommer/høst,og det ikke er så veldig kaldt ute, ellers sliter jeg veldig. Er i uke 34 + 3.
Be Cool Skrevet 17. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2010 Har liksom aldri fått fot på (he,he) Crocs, jeg da. Jeg jobber dessuten på kontor hvor dress-coden absolutt ikke tilsier Crocs, dessverre Jeg merker jeg blir smålig desperat, alle "god-skoene" mine (myke, deilige "ballerinasko") strammer og er alt for flate å gå med nå uansett. Har rotet frem noen joggesko, men de er så veldig jogge-jogg og veeeldig hvite så jeg må finne noe annet. Gleder meg nesten til høsten hvor jeg kan rote frem støvler av ymse slag, de passer nok. Får begynne med å øke inntaket av vann og holde bena høyt på kvelden, og se om det kan ta meg ned en halv eller en kvart skostr, he,he.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Jeg har gått i ecco sandaler de siste 5 ukene.. Til og med i begravelse.. har ikke hatt noe valg.. Får ha noe langt over.. skjørt eller lang bukse Noe bedre råd kan jeg ikke gi deg
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jeg måtte også forholde meg til dresscode på jobb...Dessuten er jeg ingen Crocs-tilhenger På fritiden bruker jeg Havaianas når ting blir "for ille" Det jeg landet på var svarte Nike Free http://soleservice.no/no/shoes/produkter/nike/nike-free-3_0-22/ og helt svarte converse (nye som man nesten ikke ser er cons, liksom). Snøresko funker best for meg, og Nikesene er helt fantastiske å gå med, og de er nøytrale og fine på foten i tillegg
Be Cool Skrevet 18. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2010 De Nike-skoene var jo kjempefine! Må ut og se etter dem i lunsjen. Veldig bra tips - takk skal du ha! Har lett meg fordervet etter svarte Reebok Easy Tone Trend- sko, men de er utsolgt overalt - t.o.m. på nettet! De stakkars føttene mine roper etter nye sko, så jeg får bare punge ut
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Tips: Jeg har flere ganger bestilt fra Ladyfootlocker.com - det hender det tar litt tid før pakken kommer (fra USA) men pga dollarkursen har det vært myyyye billigere og de har sykt bra utvalg (blant annet svarte esytone fra reebok...). For Nike Free betalte jeg nok 800,- inkl proto OG toll. Lykke til med skojakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå