Gå til innhold

hva skjer med øynene mine?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin om 8 dager... og den siste uken har jeg sett blinkende lys til venstre for meg, nesten som en blits fra et kamera! de første gangene trodde jeg det var tilfeldig men nå skjer det flere ganger om dagen....

det er bare på venstre øye, og når jeg ser rett frem er det som om noen tar bilde av meg skrått bakfra... det er skikkelig ekkelt! hva kan dette være? noen som har opplevd noe lignende synsbedrag? :P

jeg leste om at svangerskapsforgiftning kan gi synsforstyrrelser, men jeg ville no tro jeg hadde merket andre ting om det skulle være det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men jeg ville dratt til lege/jordmor eller evt. optiker snarest.. heller en gang for mye enn en gang for lite! Lykke til!

Skrevet

har du fått snakket med lege/jm ? vist ikke syns jeg du kan ringe legevakten å spøre va det kan være. bedre å spøre enn å bekymre seg.

Skrevet

jeg sliter med migrene og slike blinkende lys er noe av det som "advarer" meg om at jeg er på vei til å få et anfall.. hvem vet, kanskje det er "bare" migrene som ligger latent? Jeg ville ha ringt lege/jm og hørt, bedre å være sikker

Skrevet

Det er sikkert ikke være noe farlig men oppsøk lege evt optiker snarest er du snill. Dårlig med alternativ til øynene våre:-)

Skrevet

Hei du.

Det hadde jeg også med nummer 3. Fikk da beskjed om at det var tegn på en begynnende svangerskapsforgiftning.

Ta kontakt med sykehuset du skal på. Kan hende de vil ha deg inn for en sjekk.

Jeg ble satt igang samme dag.

Lykke til.

Skrevet

Jeg får dette som varsel på kommende migreneanfall,-noe jeg kun har hatt i sv.sk og aldri ellers. Og så får jeg synsforstyrrelser om bt detter under 10.

Men det bør jo sjekkes for å være på den sikre siden.

Skrevet

Høres ut som at det er noe med blodtrykket ditt. Et varsel om sv. forg. Ta kontakt med legen din snarest, så finner han/hun nok ut av det. Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...