Gå til innhold

Klarte ikke mer jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så nå er kommode og babyseng bygget og klar for klær og sengetøy... Og ennå 7 uker til termin!

Sukk... dette kommer til å gå ganske tregt ja. Vognen har stått og ropt på meg siden mai...

Noen med spoleknapp til låns?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er ikke alene... Jeg går og tvinger meg selv til å ikke vaske babyklær osv, men idag tror jeg jammen at sprinkelsenga kommer opp - og jeg har 10 uker igjen...grmf.

Skrevet

hihi.... slik er dte vel for de fleste :P jeg har hatt vognen klar mange uker, sengen og stellekommoden kom opp for noen dager siden.... men kleskommoden har stått i mange mnd :P

jeg har 8 dager igjen da, så var vel på tide å få opp de siste tingene ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt litt klær og ting opp igjennom hele svangerskapet, og trodd at jeg ikke ville ha noen ting å gjøre på slutten. Og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli stressa. Har 7 uker igjen, og begynner å bli litt småstressa over å ikke ha babyolje og salver og bleier på plass.

Skjønt, stellebord og seng ligger flatpakket i kjelleren:S

Men kommoden med klærne er på plass.

Venter ennå på barnevognen, da den er i bruk ennå. Tantungen min på 3 år (f. 2.8) driver å trapper ned på blunden sin nå. Så kjenner meg litt stressa over akkurat det og.

Så for å trekke en konklusjon: gjør det du føler er riktig, så kan du bruke energien din på andre ting:) Bake muffins feks - som jeg har sååå dilla på om dagen!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi! Bake muffins ja...med MASSE sjokoladebiter....mmmm.....

Jeg har vasket förste omgang med klär, bare bodyer, strömpebukser og sokker. Skal ut og sjekke om det er tört snart ;-) Kanskje jeg skulle hengt dyna til lufting og vasket noen av sengklärne? Ble litt inspirert her...og i dag er jeg 37 uker på vei, så nå begynner det vel å bli på tide!

Skrevet

15 dager igjen her! (38+1). Klær er vasket, fødebag er pakket (etter insistering fra mannen min, hehe), vognen er klar men sengen står fortsatt nymalet og ikke helt ferdig... Har vugge og satser på å samsove i den første perioden uansett :) Tror jaggu meg at jeg skal legge på dynetrekk i kveld, har luftet ferdig dynen for en uke siden!

Skrevet

Hei.. eg har 40 dager igjen i dag..og mangler fremdeles både seng og kommode til klær.. men vi har en datter på 19 mnd så eg har stellebord på plass og eg har vasket klærne og lagt dem i en stor plastkasse med lokk.. vi skal flytte snart..og håper at det skjer før babyen kommer ( for da er vi mye nærmere både barnevakt og sykehus).. har fått søskenvognen på plass så det er i orden..men vugga står fremdeles hos svigers langt unna.. kunne godt tenkt meg å ha alt klart siden energien ikke er der og lille jenta vår tar mye...(eg har ho ikke i barnehage pga at vi skal flytte...)

Føler vel egentlig at eg er litt stressa inni meg..mens mannen er heller ganske avslappet..

Skrevet

jeg har også en mann som maste meg til å pakke... ble litt lang i maska den dagen jeg repliserte at : hva med deg? skal du gå i de samme klærne to døgn på sykehuset??? Kanskje en idè å pakke et skift eller to for deg også? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...