Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Vi har vært sammen en stund nå, har kjent hverandre i 3 år i forkant av forholdet, og stortrives sammen, både hos han og hos meg. Han ønsker at jeg skal flytte inn hos han. Jeg hadde ikke tenkt på det selv, før han nevnte det. Hva syns dere er "normalt", "greit" og "ok" ?
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg flyttet inn til han tre dager etter vi møtte hverandre. Hva som er greit og ok må man jo føle på selv:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 Har du, eller han, barn? Og om dere har det: Hva synes barna om dette og hvor godt kjenner barna den andre part?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Det vanligste er vel å flytte sammen etter et år, forlove seg året etter, bruke det neste året på bryllupsplanlegging, og la byllupet stå ca 3 år etter at man ble sammen. Så går det enda et år, og så kommer første barn......... Er det ikke sånn da??
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Han har barn. En på 10 og en på 4. De er kjempe glad i meg, og vil at jeg skal sove der og være der hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Vi flyttet sammen etter 3,5 år som kjærester.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Det synes jeg du skal avgjøre helt selv. For noen er det aktuelt etter 6 mnd, andre etter 6 år. Har man barn bør man vente litt synes jeg, men hvis du allerede er husvarm og kanskje tilbringer "all" tid der likevel har det jo ikke så mye å si vedr barna. De vil jo bli såret hvis det skjærer seg uansett om du bor der eller "bor" der- Er du trygg på han, barna og det det innebærer med snart tenår, mor osv så er det jo bare å kjøre på. Garantier har man ikke uansett. Her er det jeg som har barn bra før. Kjent hverandre i 10, sammen i 1. Flytter sammen nå men det er fordi jeg ble uplanlagt gravid. Kunne tenkt meg å bo hver for oss hvertfall en 2-4 år til. Men, sånn er det bare
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Flyttet sammen etter 5mnd her.. 14:43 Må man bo sammen "bare" fordi man skal ha barn sammen?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #12 Skrevet 17. august 2010 Bra sagt 14:34! :-) Vi flyttet sammen da vi var sikre på at dette var det vi ville, dvs etter et halvt års tid. Vi har begge barn og det har gått strålende.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #13 Skrevet 17. august 2010 vanlig er kanskje vanskelig å si.. vi flyttet sammen etter å ha kjent hverandre i 14 dager, vi er fortsatt lykkelige har kjøpt hus og venter vårt første barn og dette er snart 4 år siden. kanskje ikke heeelt vanlig, men det funket da for oss.. hehe;)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 Vi flyttet sammen etter 3-4 mnd. Han har et barn fra før. :-) Nå venter vi vårt første barn sammen og har vært sammen i 2 år. Tror det er lurt å flytte sammen når begge føler at det er riktig :-) Vi sparte mye penger på å flytte sammen så fort, og vi "bodde" jo hos hverandre hele tiden før den tid likevel. :-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #15 Skrevet 17. august 2010 Neida. Vi MÅ ikke flytte sammen. Men for meg er det det beste alternativet. Jeg makter ikke å få et barn til som jeg skal være alene med. Ville i utgangspunktet ikke ha noen barn, nå får jeg to. Bare fryd og alt det der men jeg kjenner mine begrensninger. Barnet kan bo hos han selvfølgelig men vil ikke splitte søsken, jeg vil fullamme osv.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #16 Skrevet 17. august 2010 Vi flyttet sammen et halvt års tid etter at vi fikk vårt andre barn. Det er nok ikke vanlig, men det var det vi gjorde.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #17 Skrevet 17. august 2010 Vi flyttet sammen ett år etter vi møttes:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #18 Skrevet 17. august 2010 Jeg traff kjæresten min på farsdagen i fjor og siden har han bodd her. Falt så pladask for hverandre som det går an å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #19 Skrevet 17. august 2010 Du får kjenner etter om det føles rett for deg. For samboeren min og meg følte vi at vi vile bo sammen etter 4 månder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå