Nicoline3 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Bare lurer på om dette er vanlig?? Han er kjempe urolig, flakker med blikket selv om man ser at han sover. Hyperventilerer og lager gråtelyder (virker nesten som mareritt) har to barn fra før,men kan ikke huske at noen av de holdt på på denne måten! Han gjør dette både dag og natt, og jeg lurer jo litt på om det frarøver han den gode søvnen....våkner lett av at han fekter med armene og lager lyder!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Helt normalt. Vår sønn var helt vill til å lage lyder og slikt de første ukene. Han er litt mer rolig nå (9uker). Alle som kom innom oss kommenterte det, men jeg dette er vårt første barn, så jeg vet ikke om noe annet!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Hei, Knotten min på 3-4 uker er likedan! Tror også datteren min holdt på sånn... (husker ikke hvor lenge..) Jeg er av den oppfatning at dette kommer av luft"smerter" .. vet ikke om de har veldig vondt - men det jobbes iherdig i søvne hvertfall ) ..dette går sterkt utover mors (MIN) søvn ;o) Gjeeeesp! Klem meg.
Nynte Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Lillemann som er 2 1/2 mnd er også sånn, særlig på natta. Sover fra ca 20:00 til 07:00. Det er mye pressing, ynking, stønning og fekting med arma i løpet av natta. Men virker som han sover da. Håper dette går over etterhvert, for kan ikke skjønne han får noe bra søvn av det og hvertfall ikke jeg:)
Nicoline3 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2010 Tusen takk for svar! Godt å høre at dette er helt vanlig, for jeg husker det virkelig ikke fra de to andre! Men jeg håper at det går over etterhvert, for jeg også tror det gir dårligere søvn for både han og meg!!! (rart egentlig at de drømmer så mye.....de har jo ikke opplevd noe ennå, hva i all verden er det de drømmer om ??? Pupp?? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå