MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 jeg har aldri vært plaget med kviser før, men nå i svangerskapet har de kommet for fullt! får de på haka og i nakken!! wææ!! og det ser ut til at de lett danner arr.. uff... ser ikke ut!! er det flere som har fått kviseutbrudd i svangerskapet her? noen som vet hva man kan gjøre for å få de bort?? går de vekk etter jeg har født? var jo aldri plaget med dette før jeg blei gravid
Voyeur Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Hadde masse kviser under graviditeten med nummer 1, og alle forsvant en stund etter fødselen. Gikk høygravid om sommeren, og var nok varmen som gjorde utslaget hos meg, pluss hormoner og stress (var midt i flytting da jeg fødte, hehe:) Hadde også litt kviser med nummer 2, men ikke på langt nær så ille som med nummer 1. De forsvant også kort tid etter fødselen. De blir borte etterpå, men har ingen gode tips til hva du kan gjøre nå for å få de bort. Det er nok hormonene som gjør utslaget, så fødsel er vel den beste kuren;) Har forresten hørt at de som går gravid med gutter har mere kviser pga mer testosteron, uten at jeg vet dette 100% sikkert;)
første i magen- Høygravid! Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg er også skikkelig plaget med kviser nå. Var plaget før graviditeten også men ble kvitt problemet for ca.1år siden etter en kraftig roaccutan-kur.. Så jeg ble temmelig frustrert når problemet blusset opp som aldri før når jeg ble gravid og ikke nok med det, men hver eneste kvise blir til en skikkelig brun flekk i ansiktet mitt når de forsvinner.gror.. er vel sola som gjør det, men jeg har knapt sett sola i sommer (max drittvær) så skal visst ikke mye til! Så bruker masse masse dekksminke og ingen kommer til å kommentere at jeg "gløder" i min graviditet i hvertfall Får bli ny roaccutankur når barnet er ferdig ammet, og må vel invistere i litt sånn laserbehandling også for å bli kvitt alle disse pigmentflekkene! Ja.. de snakker visst sant når de sier at det er dyrt å få barn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå