Gå til innhold

Hvor finner man bukser til slanke jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har problemer med å finne bukser til vesla som er lange nok og fortsatt holder seg oppe. Kan noen komme med tips om butikker som fører litt smale modeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi handler en del på KappAhl. Der har de ofte strikk og knyting i livet. Ellers ville jeg sjekket forskjellige franske merker, de er ofte smale i modellene. Men da kan det jo fort bli dyrere også siden du må utenom kjedebutikkene.

Skrevet

Har samme problem selv med vår gutt. Lindex har noen bukser med knyting i livet som man kan stramme og de er veldig bra, ellers synes jeg generelt NameIt har klær som passer bra til de som er lange og slanke.

Skrevet

Sjekk ut http://gekko-attsyengecko.blogspot.com/, søk opp bukser. Hun som syr dette har flyttet til Norge nå. Tror et par bukser koster 250kr. Modellene er ganske smale, og kan tilpasses etter bestilling. Gutten min har vært lang og slank og jeg synes Gekko er veldig fint til ham.

Skrevet

Sliter med det samme selv, men synes buksene på Lindex og H&M ofte funker greit (buksene på H&M har jo ofte "adjustable waste", sånne knapper på en strikk inni som kan stramme midjen). Cubus funker ihvertfall ikke, der detter buksene rett av henne:p

Skrevet

og Name It er også bra forresten!

Skrevet

Name It er veldig bra til min slanke lange gutt! Reguleringer i livet i tillegg...

Skrevet

Jeg har også en lang og spinkel jente. "Tutta" har en del smale modeller, selges på Barnas hus (ofte på halv pris :-))

Jeg har også selebukser fra Moonkids, de har utrolig fin passform, smal, men litt sleng nede. Selebukser generelt er jo greit da :)

Skrevet

Benetton! Buksene der er smale i livet og flere modeller har strikk/knappsystem i livet. Vår slanke jente har fler av disse, gjerne kjøpt på salg :-) Også fine skjørt der!

Skrevet

Jeg føler mexx og noe av name it sine klær sitter godt på min jente, hun er også ganske tynn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...