Gå til innhold

Oba / Green Garden Alnya

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har vært her?

Vi reiser dit i september og vil gjerne ha tips fra andre som har vært der både på butikker og restauranter som er verdt et besøk.

Er det i tillegg noen som kan fortelle litt om hotellet og stranden hadde jeg satt stor pris på at dere deler deres erfaringenr med oss.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi var der for snart 2 år siden. Datteren min på 10 år snakker stadig om at hun vil reise dit igjen :-)

Vi hadde det veldig fint! Det er tre bassengområder der. Jenta mi ville bare være ved bassenget hvor det var sklie. Det var barnebassenger alle steder. I løpet av de to ukene vi var der var vi nesten ikke på stranden siden barna ville være ved bassenget med sklie.

En dag i uken er det marked i nærheten av hotellet, det var en varm men morsom opplevelse (jeg kjøpte mye julepresanger...).

Skrevet

Hei!

Vi var der i juni, helt fantastisk plass for barnefamilier. Ufattelig hjelpsomme alle ansatte, og veeeeldig god mat. Det var det forresten på samtlige restauranter vi prøvde utenfor hotellet også. Prøv den restauranten som ligger på venstre siden når du kommer til handle gata. Første restauranten du kommer til. Sitter en enorm isbjørn (!!!!!!) på gjerdet utenfor. Ser litt unnserlig ut, men mater er heeeelt utrolig Må prøve pizzaen deres!!!!!!!

Litt slitsomt med alle "innkasterne" som er rimelig pågående, men med tanke på at samtlige hotell i nærheten er all inclusive, så er det vanskelig for dem å få gjester.

Vi handlet ikke så mye der- litt T-skjorter til mannen min og barna.

Jeg derimot prøvde tyrkisk bad-MÅ PRØVES!!!!!!!, fikk pedikyr og manikyr- latterlig billig.

Hold dere laaaangt unna sigøynerne med kamelene-de er helt vill, og klarer på finurlig vis å loppe penger av deg før du får sukk for deg:)

Riktig god tur!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...