Gå til innhold

pris på emmaljunga duo edge....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Her i Norge tror jeg de koster rundt 8000,- på babyshop blant annet. Vi bestilte den på Kattis i Sverige, og sparte ca 2000,- på det...Henta den noen uker seinere. Fikk til og med stelleveske som matcha inkludert i prisen :)

Hei hei!

Her i Norge tror jeg de koster rundt 8000,- på babyshop blant annet. Vi bestilte den på Kattis i Sverige, og sparte ca 2000,- på det...Henta den noen uker seinere. Fikk til og med stelleveske som matcha inkludert i prisen :)

Hei hei!

Annonse

Kattis er en butikk ja, men de har ikke nettbutikk. Jeg sendte mail og bestilte vognen. Selve butikken ligger i Osloveien 50 i Strømstad. Veldig flinke og hyggelige folk som jobber der, og det gikk veldig raskt fra jeg bestilte til jeg kunne hente vognen (måtte bestille fra leverandør da de ikke hadde den fargen jeg ville ha inne)

Her er link til siden;

http://www.kattisbabyshop.se/

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...