Kathrine. Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Er helt sjokkert over kor frekke folk er inne på anonymforum. Synes det er så utrulig hyggelige folk her inne (bruker mest 3.trimester og navnedebatten), men inne på anonymforum skriver folk så stygt til kvarandre at eg blir sjokkert. Er det en egen "rase" som holder til der inne, eller er det samme folkene som skriver så oppmuntrende til kvarandre her inne (det trur eg ikkje)?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 nei det kan du spørre om det er helt sykt der inne spør du meg.... jeg blir så provosert og irritert at jeg kan ikke lese der inne lengre
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 Jeg er ALDRI inne på anonymforum så måtte gå inn å lese der nå. Jeg er helt enig med deg ja!!! Jeg har ikke tenkt å være der inne heller ser jeg ... Huff stakkars folk som ikke har det bra med seg selv vil jeg tro...
Nat27 Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Jøss, måtte rett inn der å se hva du mente. Herlighet!! Folk må gjerne få være uenige for min del, men det går jo an å være høflige og ok med hverandre for det om!! Takk og lov for alle dere herlige jenter inne på 3.tri! )
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 folk blir nok mer rappkjefta når man kan skrive hva man vil og være anonym ja takk og lov for alle her inne!
Nykommern Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Hei, så overskriften og måtte lese innlegget. Skjønner ikke hvorfor noen må bruke "anonym" i det hele tatt. Ønsker man å være frekk og lite hyggelig uten at det blir "sporet" til hvem du er og andre innlegg? Selv hører jeg egentlig til i 2.trimester men måtte bare innom og lese. Takke seg til positive, hyggelig innlegg
Hera_75 Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Så enig, så enig. Nå skal jeg bare slutte å lese på anonymforum. Blir bare sur og lei av det. Vurderer å finne meg en annen nettside, men kanskje det holder å styre unna der de sure og misfornøyde slenger dritten sin.. Det er sikkert de samme som går igjen og hetser - skulle ønske moderatorene sperret dem ute. Godt at det finnes mange hyggelige folk her!
3 søte jenter♥ Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Jeg bruker bare å være inne her på 3. trimester. Har ikke funnet noen andre forum som er interessante, eller så er det ingen aktivitet.... Noen andre som har funnet noen andre interessante forum? Bortsett fra anonymforum, hehe
Kathrine. Skrevet 17. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2010 Navnedebatten er også full av kjekke folk. Men eg har vore der en del pga. vanskelig for å finne navn til baby i magen.
*Moråse* Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Helt enig.. Anonymforumet skulle vært stengt, det er jo bare hetsing og sjikanering der.. Synd at det ikke er mulig å ha et anonymforum på skikkelig vis, som kan brukes hvis man er flau over å spørre om noe. Hvis noe slikt skal fungere så må det iallefall være moderatorer der hele tiden, som følger med og sletter ufine innlegg.. Tror jeg holder meg på skravle og her jeg..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. august 2010 #11 Skrevet 17. august 2010 hehe, ja på anonymforumet er det mye rart! Det er jo felles for både BIM og dinbaby, og jeg mistenker at mange bruker forumet bare for kødd, siden man er anonym der og kan slenge så mye m leppa som man bare orker og gidder... Er der sjelden selv, synes d er for mye teit der, men innom av og til hvis jeg vil spørre om noe helt anonymt. Mest her inne på 3.tri, og på dinbaby.com (skravlesiden- litt mindre graviditetsprat enn her inne på BIM skravle, og småtroll-forumene)
WPW Skrevet 17. august 2010 #12 Skrevet 17. august 2010 Det var en anonymknapp her en periode også, og da ble tonen like frekk her... Så knappen ble tatt bort. Hensikten med anonymknappen er jo at man skal kunne være enda litt mer anonym enn man allerede er hvis man lurer på noe man synes er flaut. Synd det ikke fungerer sånn:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå