Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 17. august 2010 #1 Skrevet 17. august 2010 Når lot dere eldste mann være hjemme alene,mens dere var i butikken feks? Eldste her er 5år og han har spurt flere ganger,men jeg syns det er tidlig eller????men tenker ikke da at de to andre skal være sammen med han assa:-S
mamsen30 Skrevet 17. august 2010 #2 Skrevet 17. august 2010 Min gutt begynte å være litt alene mens jeg stakk på butikken og sånt da han var 5år. Men jeg synes det kommer mye mer ann på barnet enn alderen.. Noen er klare for det tidligere enn andre. Det aller viktigste er at barnet føler seg helt trygg og sikker og ikke blir redd. Hvis han føler seg klar for det så er det jo bare å prøve. Men la det være en veldig kjapp tur første gangen. Jeg skrev også ned telefon nummeret mitt ved telefonen, slik at han bare kunne ringe hvis han ble usikker. Vi har ikke hustelefon, men jeg har en gammel mobil som ikke var i bruk og bare kjøpte kontantkort til den. Den ligger alltid på kjøkkenet nå og har lagret nummerene til familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå