Gå til innhold

Angående julegaveshoppingen i år...

Anbefalte innlegg

Har termin 1.desember, og tenkte at i år skal jeg være ferdig i god tid.

Og det kan jeg jammen si nå, at nå er jeg ferdig!! :)

Vi begynte når vi var på ferie i sommer, så ble jeg litt gira når jeg kom hjem, og fortsatte.... plutselig var jeg ferdig gitt..

Et lite tips fra meg som syns det er heeerlig å vite at det ikke henger over meg i "baby-tiden" :)

Fortsetter under...

Så utrolig flink du har vært:) Må være deilig og vite at du er ferdig......

Selv kommer jeg til og være veldig høygravid i desember om alt går fint, så i år kommer jeg til og prøve og begynne litt før jeg også. Skal jo være sykemeldt ut hele svangerskapet, så burde jo kunne få til noe......hehe-MEN jeg er en evig "utsetter"

Klem fra meg

Annonse

Jeg er kjempestressa fordi jeg burde begynne med å kjøpe, og prater om det ofte. men så hvar det å komme igang da..

Har termin 29.12 med tvillinger, så håper på at de kommer i midten av des.

Noen som har noen gode ideer til ting vi kan lage som julegaver?

-hekle sjal med englemasker.r

- hekle/stikke grytekluter

Tenkte det samme som deg HI, og ferdig med julegavene her også. (Med unntak av et par smågaver til naboer)

VELDIG godt å være ferdig:) Nok av andre ting å tenke på uansett.

Har ikke termin før 6.januar, men med tanke på at jeg forrige gang fødte 4 uker før tiden, er det greit å prøve å stresse minst mulig den siste tiden.

Men ingen butikker som kunne pakke inn i julepapir for meg (rart...), så måtte ta all pakking selv:) Blir desverre ingen hjemmelagde gaver dette året, for det har jeg bare ikke hatt overskudd til.

hær blir det enkelt i år (ikke så suuuper go råd denne jula pg av handling til babyen) så blir innrammet bilde av babyen til de voksene i familien, å en liten gave til ungene (tar det på en dag å handle inn allt) så får vi tatt bilde av henne og senne avgårde :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...